avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 307 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

munca

pentru a fi secretar intr-o primarie de comuna trebuie sa ai si facultatea de drept sa ajunge doar masterul in drept
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:39, 10 Iulie 2018
1. Pentru participarea la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere, candidații trebuie să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

2. Legea nr.251/2006
Art. V. -
(1) Secretarii de comune care, la data intrării în vigoare a prezentei legi, nu au studii superioare juridice sau administrative își pot păstra funcția publică, cu obligația ca până la data de 31 decembrie 2010 să îndeplinească condiția de a avea studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în specialitatea juridică sau administrativă, sub sancțiunea eliberării din funcția publică.
(2) Prin derogare de la prevederile art. IV alin. (5), secretarii de comune sunt obligați să îndeplinească condiția prevăzută la art. 57 alin. (7) din Legea nr. 188/1999 , republicată, cu modificările și completările ulterioare, până la data de 31 decembrie 2012, sub sancțiunea eliberării din funcția publică.
(3) În cazul în care la concursurile organizate pentru ocuparea funcției publice de conducere de secretar al comunei nu se prezintă persoane care îndeplinesc condițiile de studii prevăzute la alin. (1) și condiția de vechime în specialitatea studiilor de minimum 2 ani, pot candida și persoane care nu îndeplinesc aceste condiții, în următoarea ordine:
a) persoane care au studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în specialitate juridică sau administrativă;
b) persoane care au studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în altă specialitate;
c) persoane care au studii medii, absolvite cu diplomă.

(4) În situația prevăzută la alin. (3), ocuparea funcției publice de conducere de secretar al comunei se face pe perioadă determinată, cu obligația organizării anuale a concursului pentru ocuparea acesteia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Studii necesare pentru a detine functia de secretar al unei comune ContSters366526 ContSters366526 Am absolvit facultatea de zootehnie si urmez un master in administratie publica, pot detine functia de secretar al unei x comune?Mentionez ca momentan detin ... (vezi toată discuția)
Concurs secretar comuna daisonhem daisonhem se poate participa la concurs de secretar comuna daca ai studii superioare de lunga durata(nu in domeniul administrativ sau juridic ) si master in drept ... (vezi toată discuția)
Concurs recrutare administrația publică agario agario Bună ziua, la un concurs de recrutare pentru un post de conducere în administrația publică (secretar comuna) este obligatoriu masterul sau studiile ... (vezi toată discuția)