Am absolvit facultatea de management financiar contabil avand si masterul in management.Pot participa la un concurs pentru functia de secretar al orasului?
Este necesara vechime in studiile de specialitate?
Pentru functia de secretar indiferent daca e de oras sau comuna iti trebuie studii superioare domeniul ştiinţelor juridice sau administrative si vechime in specialitatea studiilor 2 ani (daca este concurs de recrutare).În cazul în care la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de secretar al comunei nu se prezintă persoane care îndeplinesc condiţiile de studii şi condiţia de vechime în specialitatea studiilor de minimum 2 ani, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:
a) persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică sau administrativă;
b) persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate;
c) persoane care au studii medii, absolvite cu diplomă.
Daca este concurs de promovare trebuie sa ai master si sa fii numit intr-o functie publica din clasa I și vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.
Succes.
Completare. Pentru functia de secretar de oras sau de comuna se poate organiza concurs de recrutare sau concurs de promovare, depinde de ce doreste primarul.
Munca
carnetel
pentru a fi secretar intr-o primarie de comuna trebuie sa ai si facultatea de drept sa ajunge doar masterul in drept (vezi toată discuția)