Buna ziua ma numesc Răzvan sunt student anul 3 la educatie fizica in cluj.in anul 1 am suferit un traumatism genunchi stâng la handbal purtând un partener in spate la comanda profesorului.am facut ecografie mi s a recomandat repaus dar am mers la examene ca sa nu pierd anul.in anii următori accidentarea a recidivat relativ ușor am facut RMN cu diagnostic ruptura ligamentara si de menisc necesitând operație cat mai repede.scoala are vreo răspundere?multumesc!
Detaliati:
-activitatea de handbal era in ora normala de curs/ in organizarea facultatii in afara orelor de curs pe un teren apartinand facultatii,
-pentru ce motiv a trebuit sa purtati in spate un partener si daca era prevazut in procedura aplicabila in conditiile desfasurarii activitatii de handbal ?
-daca ati primit concediu medical o data cu recomandarile de rapaus,
-cand ati facut RMN, raportat la data producerii evenimentului ?
-cand ati primit diagnosticul de operatie raportat la data producerii evenimentului ?
-daca evenimentul produs a fost anuntat la Inspectoratul teritorial de munca (ITM) ?
-daca evenimentul produs a fost cercetat la nivelul facultatii ?
-daca evenimentul a fost cercetat ce s-a stabilit prin procesul verbal de cercetare ?
Legea ssm nr. 319/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare mentioneaza:
-art.5 lit.f) eveniment - accidentul care a antrenat decesul sau vătămări ale organismului, produs în timpul procesului de muncă sau în îndeplinirea îndatoririlor de serviciu, situaţia de persoană dată dispărută sau accidentul de traseu ori de circulaţie, în condiţiile în care au fost implicate persoane angajate, incidentul periculos, precum şi cazul susceptibil de boală profesională sau legată de profesiune;