avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 599 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Traumatism genunchi
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Traumatism genunchi

Buna ziua ma numesc Răzvan sunt student anul 3 la educatie fizica in cluj.in anul 1 am suferit un traumatism genunchi stâng la handbal purtând un partener in spate la comanda profesorului.am facut ecografie mi s a recomandat repaus dar am mers la examene ca sa nu pierd anul.in anii următori accidentarea a recidivat relativ ușor am facut RMN cu diagnostic ruptura ligamentara si de menisc necesitând operație cat mai repede.scoala are vreo răspundere?multumesc!
Daca nu ati primit concediu medical, nu detineti documente care sa certifice afectiunile medicale imediate, dupa producerea evenimentului, ci doar la cca. 2 ani de la producere (ma refer la RMN) si nu s-a efectuat o cercetare a evenimentului produs, nu vad ce elemente puteti invoca in sprijinul inregistrarii evenimentului produs ca accident de munca (vezi art.5 lit.g), in conditiile in care, in prezent, ati sesiza ITM, in scris, cu nr. de inregistrare/ data.
Nu stiu daca un medic ortoped ar putea sustine, in prezent, un diagnostic din care sa rezulte cu certitudine ca ceea ce se identifica prin RMN-ul actual are drept cauza evenimentul produs in urma cu 2,5 ani.
Nu este cert nici faptul ca sesizand ITM acum, iar institutia statului ar dispune facultatii cercetarea evenimentului produs in urma cu 2,5 ani, dosarul de cercetare va putea fi avizat de ITM ca AM.
Timpul care a trecut de la producerea evenimentului, lipsa concediilor medicale, lipsa unor radiogragii si doar RMN-ul facut la 2,5 ani dupa producerea evenimentului sunt elemente de care trebuie tinut cont, obligatoriu, la efectuarea unei eventuale cercetari a evenimentului, in prezent.