avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 600 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... problema garantie telefon
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

problema garantie telefon

Buna seara.
Am achizitionat un telefon Nexus 5x in aprilie 2016 de la marketonline.ro care mai apoi au fost preluati de cei de la cel.ro
Pe certificatul meu de garantie serviceul care se ocupa de produse se numeste Kelion Online Concept, unde am trimis si telefonul pentru reparatie.

Telefoanele Nexus 5x au venit la pachet cu un defect de fabricatie, mai exact efectul bootloop care in urma instalarii acestei probleme telefonul e bun de aruncat la gunoi.
Acest defect de fabricatie a fost recunoscut de firma mama, de LG Electronics iar in strainatate clientii care veneau in service cu aceasta problema li se restituia inapoi suma de bani sau un telefon nou, fara alte verificari asupra telefonului.

La noi in Romania serviceul se leaga de colturile ciobite, display spart, mai pe scurt se leaga de socuri mecanice, insa dupa cele recunoscute de LG Electronics, socurile mecanice nu au de-a face cu problema lor de fabricatie. Drept pentru care telefonul meu a incetat sa mai functioneze abia la 2 luni dupa ce l-am scapat pe jos.

Cei de la service mi-au pozat telefonul mai rau ca la o sedinta foto incercand sa scoata in evidenta toate zgarieturile si utilizarea neconforma pentru a se spala pe maini cu garantia mea. Tot ce trebuiau ei sa faca era sa-mi inlocuiasca placa de baza si nu displayul si nici colturile sa le inlocuiasca cu altele noi. Eu am trimis telefonul in service STRICT pentru placa de baza cu defecte de fabricatie si nu pentru display spart.

Ca si client ma simt inselat pentru ca de la bun inceput telefonul a avut probleme iar acum cand trebuie sa beneficiez din plin de garantie ei se leaga de display spart si colturi ciobite.

Doresc sa ii dau in judecata numai ca nu stiu pe cine mai exact sa actionez in judecata; actionez serviceul, adica pe cei de la Kelion Online Concept?

Voi ce parere aveti de aceasta problema a mea?

Multumesc
Cel mai recent răspuns: puslic , utilizator 20:34, 3 Aprilie 2018
Ok multumesc

Dar vreau sa stiu, deoarece n-am mai depus pana acum o reclamatie la ANPC, cum rezolva ei situatiile asemanatoare cazului meu? Sunt de partea consumatorului aceste institutii? Ca parca nu mai am incredere in nimic in tara asta
Cunoasteti cazuri asemanatoare cazului meu cu garantia telefonului?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Au voie firmele sa minta in scris? tmpqiu tmpqiu Buna ziua, Am o problema incurcata si as dori sa stiu daca are rost sa vb cu un avocat. Se suprapun din pct meu de vedere mai multe abuzuri: 1. EMAG minte ... (vezi toată discuția)
Clauza de excludere a garanției AndreeaMPopa AndreeaMPopa Bună ziua, am o problemă legată de un smartphone cumpărat acum un an și jumătate care a fost trimis de 3 ori în service in ultimele 2 luni. Prima ... (vezi toată discuția)
Cum sa procedez cu un televizor aflat in garantie? marichescu marichescu Va rog sa-mi spuneti cum sa procedez cu un televizor care in garantie i s-a spart display-ul la montarea pe perete prin tinerea cu mana de ecranul acestuia. ... (vezi toată discuția)