avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 584 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... datorie societate distribuire produse cosmetice
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

datorie societate distribuire produse cosmetice

Buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema: in luna aprilie a acestui an am facut o comanda la avon in care am " cerut" un numar de 144 de brosuri, am pus ghilimele pentru ca nu am intetionat sa cer acele brosuri, ci m-au obligat ei, ca aveau nu stiu ce problema pe site si nu puteam modifica numarul care aparea la cererea de brosuri, asa ca am trimis comanda cu acel numar la brosuri.
In momentul in caream sesizat ce am facut, m-am adresat directoarei zonale am primit urmatorul raspuns: " Ghinion! si eu era sa patesc asta, dar am asteptat pana s-a terminat cu problema si am putut trimite corect comanda":O
In momentul in care mi s-a livrat comanda, bineinteles ca toate cele 144 de cataloage erau in colet, adica vreo 37 de kg de maculatura. Automat am sunat la fan courier( nu stiu daca am voie sa spun):D si am trimis in aceeasi zi toate cataloagele inapoi, apoi mi-am platit produsele cosmetice pe care le comandasem si din greseala si o parte din cataloage...
Pana aici totul OK, problema e ca cei de la avon nu au bineboit sa faca factura de storn si sa apar cu totul in regula, din contra mi-au trimis somatii sa platesc restanta:O, zic ...bine fratilor! dar vreti sa va platesc ceva e e in posesia voastra? ce nu mai am ? ba chiar am platit si vreo 80 de lei la curier din cauza problemelor vostre?
In final am ajuns la o firma de recuperari credite( credit express) care( si aici imi asum ceea ce spun) are un personal care lasa de dorit...personal caruia i-am explicat ca nu are de ce sa imi ceara bani, ca am inapoiat produsele, le-am trimis bonul fiscal de la curierat, o copie a unui act intern de la fan courier ca s-a livrat coletul returnat de mine...sa le demonstrez ca nu am ce plati....si aici urmeaza faza cea mai tare: factura, cum am mai spus e din luna aprilie, bonul fiscal e din aceeasi zi in care am primit ceea ce nu am vrut...iar cei de la credit expres imi zic ca am factura din AUGUST, luna in care probabil am ajuns in evidentele lor??????ca altfel nu imi pot explica ...in fine la credit express nu mi-au luat in calcul dovezile ca nu ar corespunde cu data facturii pe care o au ei...si continua sa imi trimita somatii si sa ma ameninte cu un proces civil.
Sper ca am reusit sa imi explic situatia si ca aveti un raspuns concret...
Cu respect, Oana Suiu
Cel mai recent răspuns: eu_inginer , utilizator 10:05, 23 Noiembrie 2009
Ca si idee, ar fi interesant de vazut in ce masura activitatea Dvs. se supune dispozitiilor OG 130/2000 privind contractele la distanta, care, la Cap. II prevede urmatoarele:

"Dreptul de denuntare unilaterala a contractului
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;
-----"
Multumesc pentru raspuns,
Problema e ca ei spun ca aceste produse, respectiv cataloagele despre care vorbesc nu sunt supuse programului de retur, au o situatie aparte, situatie doar de ei stiuta..." materialele necesare vanzarii nu se returneaza", dar in contractul meu semnat cu ei nu scrie asa ceva...asta e problame, m-am ales cu un asemenea numar de cataloage din cauza problemelor cu server-ul lor, am platit sa le trimit inapoi produsele si acum imi cer sa le platesc...desi nu le-am folosit si nici nu le-am pastrat...si mai apeleaza si la o firma care nu imi cunoaste situatia corecta, nici macar nu stiu data facturii restante...apropos, intr-o somatie nu trebuie trecuta suma restanta, cuantumul penalitatilor, procentul care se aplica pentru intarzierea platii si data facturii restante?... ca mie imi precizeaza suma si termenul la care trebuie achitat,nu si celelalta date pe care le-am mentionat mai sus...
Cu stima,
Oana Suiu
incurcata treaba cu avon ca in multe situatii :">

ignorati firma de recuperare intrucat nu cu acestia a-ti semnat contractul. cu ce drept va deranjeaza? v-a comunicat avon cesiunea de creanta?:O

contractul reprezinta legea partilor, nu conteaza ce spun ei .

aveti grija cand faceti vreo plata la avon sa specificati exact factura pt care se face plata, astfel ei sunt obligati sa tina in sold factura pe care refuza sa faca storno. Legea contabilitatii prevede ca factura refuzata sa fie returnata inapoi in 5 zile, ceea ce dvs inteleg ca a-ti facut returul imediat ...

pastrati toate documentele si chitantele pe care le detineti. nu va pot obliga la plata cataloagelor restituite.

succes =D>=D>
Buna seara!

Am revenit pentru ca am o problema cu cei de Credit Express, mai nou ma suna din ce in ce mai des, nu vreau sa le raspund pentru ca sunt la munca si ma deranjeaza, dar ei insista...intr-un final le raspund, le explic ca nu am nicio intentie de a plati, ei ma ameninta cu instanta, le raspund sa faca ce cred ei de cuviinta, nu ma deranjeaza sa ajung in instanta pentru ca eu cred ca ceea ce fac ei este un abuz. Dupa ce inchei discutia la doua zile ma suna iar, nu mai vreau ca aceste peroane sa ma sune, nu mai vreau sa vorbesc cu ei, nu inteleg de ce nu trec la etapa urmatoare, de ce ma suna in continuare? aici nu dau dovada de profesionisti! au zis ca fac prornesc o actiune in instanta, iar acum ma suna si ma intraba pe un tot chiar ofensator la adresa mea de ce nu am platit.
Nu reusesc sa inteleg ce vor! sa ma intimideze? cred ca voi plati la insistentele lor?
Au o anumita limita de timp sau de apeluri de indeplinit pana a se ajunge in instanta?
Poate reuseste cineva sa intelega si sa ma faca si pe mine sa inteleg ce este de facut? unde pot sa ii acuz de acest comportament abuziv?
Va multumesc!

Cu stima, Oana Suiu
Ultima modificare: Miercuri, 18 Noiembrie 2009
oana suiu, utilizator
buna stai linistita k si pe mine ma suna cei de la credit express tot legat cu factura la avon si raspund pe mobil si cnd imi zice k vrea sa vb cu dinu razvan le spun k nu mai este k sa mutat in bucuresti cu faculatea si sa nu ma mai deranjeze.si am vazut k acum ma contacteaza de 2 ori pe luna nu de n ori.si stai linistita k nu are ce sa ne faca.o vecina are o datorie la vodafone de 5ani e vb de suma de 2600 de lei si cam de 4ani primeste plicuri de la credit express k o sa ajunga in instanta si nu fac nimic.

Alte discuții în legătură

Recuperare debite buna ziua, am comandat un produs online. produsul ... zsoli71 zsoli71 Recuperare debite Buna ziua, Am comandat un produs online. Produsul l-am returnat in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului. Returul a ... (vezi toată discuția)
Factura avon alonso_first_one alonso_first_one Buna seara!Am si eu o problema si as vrea sa ma ajutati cu cateva sfaturi.Sunt reprezentant avon si astazi mi-am dat comanda prin intermediul internetului cum ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, sora mea a fost reprezentant avon in 2018. atunci ... mariustz mariustz Buna ziua, Sora mea a fost reprezentant avon in 2018. Atunci a comandat ceva ce a venit neconform, aceasta verificand abia cand trebuia sa dea produsele la ... (vezi toată discuția)