Buna seara!Am si eu o problema si as vrea sa ma ajutati cu cateva sfaturi.Sunt reprezentant avon si astazi mi-am dat comanda prin intermediul internetului cum fac de obicei si am comandat unele produse care credeam ca fac parte dintr-o promotie,crezand ca o sa le achit cu un pret foarte mic.Dupa catva timp am constatat ca produsele mi-au fost facturate cu pret intreg si ca produsele nu se incadrau in termenii promotiei respective.Am sunat la Avon,serviciul de relatii cu clientii pentru a incerca sa anulez comanda,insa mi-au spus ca deja s-a facturat si ca o factura nu se poate anula.Intrebarea mea este urmatoarea:este posibil ca o factura sa nu se poata anula la cererea reprezentantului?Mentionez ca cei de la serviciul de relatii cu clientii mi-au spus ca nu se pot da nici retur respectivele produse iar acum nu imi ramane decat sa le platesc din buzunarul meu.Cum as putea sa ii trag la raspundere si cui as putea sa ma adresez pentru a mi se face dreptate?Eu nu am cerut decat sa mi se anuleze respectiva comanda. Va multumesc!
Buna,eu sunt reprezentant avon in Italia de mai bine de 2ani si pot sa iti spun ca in acesti ani,am facut si eu o greseli dar nu am avut probleme,(odata am anulat ordinea ptr. ca am gresit ceva ,alta data am gresit un produs care ìl vroi-am l-a pret mai mic...........)nu stiu cum este in Romania dar aici este totul ok,este de ajuns sa le trimi-ti un email cu problema ta si se rezolva.Si pina la urma trimitele produsele inapoi si nu platesti factura!bafta!:)
Nu ti-au spus de ce anume nu se pot returna produsele respective? Eu stiam ca poti returna orice produs...Scrie pe spatele fiecarui catalog ca produsele se pot returna in termen de 3 luni.
Mi-au spus ca eu nu pot returna produsele,ca se pot returna doar daca clientul este nemultumit de calitatea lor sau daca sunt deteriorate,sau ceva de genul asta.Eu am fost agent de vanzari si am gresit destule facturi pe care a trebuit sa le anulez,nu inteleg cum de nu se poate la avon.Exista vreo lege care sa spuna ca o factura nu se poate anula?ce procedura ar trebui urmata pentru a anula o factura?Va intreb pentru ca chiar as vrea sa fac o sesizare la protectia consumatorului pentru ca nu e prima data cand am neplaceri cu cei de la Avon.