Buna ziua. Intampin urmatoarea problema:
M-am inscris in cadrul retelei Avon avand calitatea de reprezentant. Persoanele nou inscrise trebuie sa realizeze 4 campanii consecutive cu valori minime pentru a avea calitatea deplina de reprezentant. Eu m-am oprit la a doua campanie. S-a intamplat ca din motive independente de mine persoana care facuse comanda prin intermediul meu sa nu mai aiba posibilitatea de a-mi achita produsele, moment in care eu nu am mai ridicat de la sediul Avon respectivele produse. Acum am primit o notificare prin care mi se aduce la cunostinta ca daca in temern de 5 zile nu achit factura conform art.1079 din Codul Civil voi fi actionata in judecata si e posibil sa fiu inscrisa in lista neagra a datornicilor si de asemenea transformarea debitului restant in amenda judiciara si cazier judiciar (?!). De asemenea mi se cere dovada de plata, in conditile in care eu nu am nicio factura referitoare la respectivele produse, factura inmanandu-se in interiorul coletului.
Nu mai adaug faptul ca la prima campanie din lipsa produselor de pe stoc nu mi-au fost inmanate toate produsele comandate fapt ce m-a pus intr-o situatie stanjenitoare fata de respectivii clienti (2).
Somatia de plata ce mi-a parvenit se refera de asemenea la o valoare mult mai mica decat valoarea comenzii efectuate, repetandu-se probabil situatia cu produsele lipsa de pe stoc.
Nelamurirea mea e urmatoarea:
In conditiile in care eu nu am ridicat respectivele produse, ele existand in acest moment la sediul lor, cum e posibil sa fie vorba de actionare in judecata, executare silita si lista neagra a datornicilor din moment ce nu pot fi buna de plata pentru un serviciu sau produs de care n-am beneficiat?
Nu mai vorbesc de faptul ca in acel colet nici macar nu sunt toate produsele comandate.
Asta in conditiile in care la semnarea contractului sau fisei de inscriere mie nu mi-a fost inmanata o copie a contractului sub pretextul ca nu e necesar.
Buna ziua,
In primul rand trebuie sa va lamuriti sitatia juridica fata de furnizor (Avon).
In acest sens, solicitati in scris, cu confirmare de primire, sa vi se trimita utgent un exemplar original al contractului semnat de Dvs. si care contine toate drepturile si obligatiile reciproce ale semnatarilor.
Apoi consultati un specialist.
Cu stima,
"ioniboni"...cu respect...nu doriti sa ne spuneti si noua cum ati rezolvat problema? In afara harababurii (interne) de la Avon,ar fi interesanta atitudinea lor la situatia creata! Si eu personal am avut niste frecusuri de luni de zile cu ei,pentru o factura ce mi-a venit din senin,pe adresa mea si pe numele meu.....in situatia in care eu n-am avut nici o relatie contractuala cu ei niciodata.....Respect.
Salutare, Din experienta stiu ca unii coordonatori pot plasa in locul reprezentantiilor comenzi. Si mie mi-a venit notificare acasa desi nu comandasem nimic. Intre timp am intrat pe site-ul lor si mi-am schimbat parola contului. Insa am contactat departamentul juridic si am cerut sa fiu stearsa din baza lor, printr-o cerere scrisa. Sistemul lor este destul de ignorant...te inscri cu o copie de buletin si de regula pot semna altii cand se ridica produsele, nu conteaza falsul.