Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema: in luna aprilie a acestui an am facut o comanda la avon in care am " cerut" un numar de 144 de brosuri, am pus ghilimele pentru ca nu am intetionat sa cer acele brosuri, ci m-au obligat ei, ca aveau nu stiu ce problema pe site si nu puteam modifica numarul care aparea la cererea de brosuri, asa ca am trimis comanda cu acel numar la brosuri.
In momentul in caream sesizat ce am facut, m-am adresat directoarei zonale am primit urmatorul raspuns: " Ghinion! si eu era sa patesc asta, dar am asteptat pana s-a terminat cu problema si am putut trimite corect comanda":O
In momentul in care mi s-a livrat comanda, bineinteles ca toate cele 144 de cataloage erau in colet, adica vreo 37 de kg de maculatura. Automat am sunat la fan courier( nu stiu daca am voie sa spun):D si am trimis in aceeasi zi toate cataloagele inapoi, apoi mi-am platit produsele cosmetice pe care le comandasem si din greseala si o parte din cataloage...
Pana aici totul OK, problema e ca cei de la avon nu au bineboit sa faca factura de storn si sa apar cu totul in regula, din contra mi-au trimis somatii sa platesc restanta:O, zic ...bine fratilor! dar vreti sa va platesc ceva e e in posesia voastra? ce nu mai am ? ba chiar am platit si vreo 80 de lei la curier din cauza problemelor vostre?
In final am ajuns la o firma de recuperari credite( credit express) care( si aici imi asum ceea ce spun) are un personal care lasa de dorit...personal caruia i-am explicat ca nu are de ce sa imi ceara bani, ca am inapoiat produsele, le-am trimis bonul fiscal de la curierat, o copie a unui act intern de la fan courier ca s-a livrat coletul returnat de mine...sa le demonstrez ca nu am ce plati....si aici urmeaza faza cea mai tare: factura, cum am mai spus e din luna aprilie, bonul fiscal e din aceeasi zi in care am primit ceea ce nu am vrut...iar cei de la credit expres imi zic ca am factura din AUGUST, luna in care probabil am ajuns in evidentele lor??????ca altfel nu imi pot explica ...in fine la credit express nu mi-au luat in calcul dovezile ca nu ar corespunde cu data facturii pe care o au ei...si continua sa imi trimita somatii si sa ma ameninte cu un proces civil.
Sper ca am reusit sa imi explic situatia si ca aveti un raspuns concret...
Cu respect, Oana Suiu
sunt sume prea mici ca sa merite sa cheltuiasca ceva pt a deschide ei proces ... si apoi daca se dovedeste ca sunteti insolvabil, tot nu castiga nimic ....chiar daca judecatorul aproba.
ceea ce a scris new2009 mai sus este foarte corect. sincer sunt doar amenintari pt a incerca sa obtina sa platiti de buna voie. stati linistita. pastrati-va documentele, nu au cum sa dovedeasca ca creanta este certa, lichida si exigibila datorita faptului ca ati returnat surplusul, iar ei l-au primit si trebuia sa va emita o factura cu minus. nu au emis factura cu minus este greseala lor... si dvs ii castigati lejer in instanta
Factura avon
alonso_first_one
Buna seara!Am si eu o problema si as vrea sa ma ajutati cu cateva sfaturi.Sunt reprezentant avon si astazi mi-am dat comanda prin intermediul internetului cum ... (vezi toată discuția)