avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de măsură socială chiar daca îmi ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de măsură socială chiar daca îmi propun sa continui studiile doctorale?

Bună ziua!
Mă numesc Ionel Munteanu și sunt actual student in anul II la master în București. De asemenea, până acum am beneficiat de o măsură de protecție a copilului. Îmi doresc să îmi continui și studiile doctorale însă cei de la Direcția Protecție Copilului susțin că nu mai pot beneficia de o măsură deoarece aceștia consideră că studiile doctorale se încadrează în cercetare (ceea ce este și real). Însă conform prevederilor art.55 alin.(2) și (3) din Legea Nr. 272/2004 și a modificărilor și completărilor ulterioare se susține că:
a) pe toată durata continuarii studiilor,daca tânărul care a împlinit vârsta de 18 ani își continuă studiile,o singură dată, în fiecare formă de învățământ de zi, dar fără a depăși vârsta de 26 de ani".
b)pe o perioadă de până la 2ani, în care tânărul poate solicita continuare măsurii de plasament".
Întrebarea mea este pot beneficia de o sustinere din partea Direcției Protectiei Copilului și în timpul studiilor doctorale? Vă mulțumesc și aștept răspunsul dumneavoastră.
Cu stimă,
Ionel Munteanu

Alte discuții în legătură

Plasament Madalina RAICU Madalina RAICU Daca un coplil aflat in masura de plasament a implinit 18 ani si isi continua studiile la zi la o facultate, masura de plasament se prelungeste la acelasi ... (vezi toată discuția)
Buna ziua an si eu o sora in tutela este eleva în clasa a zecea ... Bucsa oana Bucsa oana Buna ziua an si eu O sora in tutela este eleva an class a zecea si vreau si eu sa stiu daca I se da O imndizatie pe luna de 2500 de lei pana la varsta de 26 ... (vezi toată discuția)