avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 920 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Salarii angajati, cheltuieli administrative,fond ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Salarii angajati, cheltuieli administrative,fond reparatii

La avizier, la cotele de intretinere sint trecute SUMELE TOTALE la salarii angajati, cheltuieli administrative si costuri reparatii din fondul de reparatii. Din legea 230 reiese ca ar trebui sa fie DETALIATE aceste cheltuieli, sa se EXPLICE din ce provin aceste sume. Astfel se poate intelege ce salariu are fiecare angajat, respectiv care au fost produsele achizitionate la cheltuielile administrative si ce reparatii au fost efectuate. Am facut cereri scrise sa mi se arate din documentele asociatiei cum au rezultat aceste sume de bani, dar nu mi s-a raspuns.
Intrebarea mea este: Sint obligata eu sa platesc aceste cheltuieli pe care nu le inteleg si nu le recunosc, din moment ce nu mi se dau explicatii conform legii 230? Pot sa platesc cotele de intretinere fara partea care contine " total salarii angajati si total cheltuieli administrative" ? Ce risc eu in aceasta situatie?
In ceea ce priveste FONDUL DE REPARATII, atita timp cit comitetul executiv de la blocul nostru este alcatuit dintr-O SINGURA PERSOANA, iar in urma adunarii generale nu am primit nici un proces verbal, cum ar fi legal conform legii 230, pot eu sa refuz plata fondului de reparatii? Ce risc daca in aceste conditii refuz plata fondului de reparatii?
Multumesc
Ultima modificare: Vineri, 20 Aprilie 2018
gabriela constantinescu, utilizator
Cel mai recent răspuns: vali m , utilizator 09:10, 23 Aprilie 2018
- aveti pretentii exagerate privind afisarea costurilo pe Lista de plata; vreau sa spun ca pe LP
nu pot fi afisate toate aceste informatii:
- langa Lista de plata trebuie sa fie afisat un document care se numeste "Explicatii" la sumele introduse pe LP;
- aveti tot dreptul sa cereti explicatii cu privire sumele introduse pe LP (L230/2007 - art.. 10
Proprietarii au dreptul să cunoască toate aspectele ce ţin de activitatea asociaţiei şi au acces, la cerere, la orice document al acesteia.
)
- daca aveti neclaritati cu privire la sumele repartizate, aveti dreptul sa contestati in scris, in primele 10 zile de la afisarea LP;
- daca conducerea as. prop. nu va raspunde, adresati-va primariei locale;


Ultima modificare: Vineri, 20 Aprilie 2018
Adam Grecu, utilizator
Eu,in locul dvs ,as fi fost de acord sa fac parte din comitet,daca tot nu a vrut nimeni.Asa aveati acces mai usor la listele cu cheltuieli.
Nu puteti refuza plata fondului de reparatii.Acesta va va fi trecut luna viitoare ca restanta la intretinere si va genera penalizari pe viitor.
Discutati cu administratorul sa va trimita pe mail(daca ii este greu altfel) o lista cu ce cheltuieli au fost trecute la ''total chelt.administrative''.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fond de reparatii pus la plata de 2 ori AlditaP AlditaP Ma aflu in urmatoarea situatie: Anul trecut s-a stabilit un fond de reparatii ce urma a fi platit in lunile de vara. Pentru apartamentul meu suma totala 780 ... (vezi toată discuția)
Sume nejustificate la intrtinere bellefille bellefille Va rog sa aveti amabilitatea sa ma lamuriti in urmatoarea situatie:In urma cu 4 luni, pe chitanta de intretinere a inceput sa apara suma datorata pentru ... (vezi toată discuția)
Nereguli in asociatia de proprietari lauriciul lauriciul Buna ziua, problema mea este urmatoarea: de 2 luni mi-a aparut la intretinere suma de 112 ron pentru cheltuieli administrative si salarii, separat de fondul de ... (vezi toată discuția)