Am cumparat un carnet de chitantier si cand l-am completat cu serie si numar, la final, am constatat ca lipsesc 3 file. (numerotarea trebuia sa fie de la 1-50, dar s-a terminat la 46). Cred ca a fost o eroare de tiparire. In acest caz ce trebuie facut (proces verbal....catre cine?). Urmatorul carnet care va avea aceeasi serie se va incepe cu numarul 47?
Si catre contabilitate fac un proces verbal prin care le aduc la cunostinta ca sunt file lipsa? Altfel la un control cum se justifica acest carnet numerotat de la 1-46? Normal este de la 1-50. Nu vreau sa fiu raspunzatoare de filele lipsa, nefiind vina mea.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.