avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 769 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Medie la purtare
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Medie la purtare

Salutare! Sunt elev in clasa a 11-a si am o problema. In semestrul 1 mi-a fost incheiata media 8 la purtare, din cauza absentelor nemotivate. Am avut destul de multe si majoritatea au fost motivate cu scutiri false etc. . Si, nu imi doresc sa ramana situatia asa. Nu stiu unde sa citesc ce ar trebui sa fac, m-am informat destul de mult si exista metoda contestatiilor dar nu am inteles daca se poate aplica si la media la purtare si daca este posibil, care ar fi procedura. Avantajul meu este ca "diriginta" neoficiala a mea este chiar directoarea liceului. Credeti ca pot rezolva asta in vreun anume fel?
Cel mai recent răspuns: Gabriela Monica Ionescu , Consultant fiscal 08:15, 25 Mai 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna dimineata,

Personal am ramas "masca" citind topicul deschis de tine.
Vrei sa spui ca nu esti multumit de media cu care ti a fost incheiat semestrul 1? Vrei sa contesti pe consideratia ca esti nemultumit intrucat tu consideri ca meritai 10? Asta dupa ce scrii ca ai absentat si motivat absentele cu scutiri false?