Va prezint urmatoarea situatie:
Sunt angajat din anul 2005 la o socetate pe post de contabil, la momentul respectiv eram inca student. In 2006 am terminat facultatea de contabilitate, si intre timp si master tot in contabilitate. Intrebarea mea este daca incadrarea mea care a ramas "contabil" se potriveste cu cerintele unui concurs la o institutie publica, respectiv studii superioare si vechime de 3 ani in specialitatea studiilor.
Problema pleaca de la faptul ca domnii unde trebuia sa depun dosarul penru respectivul concurs considera ca functia de contabil nu inseamna vechime pe studii superioare deci nu ma incadrez. Intrebarea mea este : au sau nu au dreptate, si v-as ruga cu argumente, cu baza legala deoarece dansii nu mi-au dat ca baza legala decat COR unde scrie ca functia de contabil presupune studii medii.
Intr-adevar functia de contabil nu este vechime pe studii superioare dar cred ei fac o confuzie: trebuie sa aveti vechime in specialitate si dvs. aveti asa ceva.
Va multumesc mult pentru raspunsul prompt. Asa consideram si eu. O alta problema care nu stiu cate importanta are este ca functia respectiva este de sef serviciu-consilier superior gr IA, si implica Control financiar preventiv, din acest motiv dansii au spus ca eu nu am vechimea necesara pe studii superioare. Rugamintea mea ar fi sa imi spuneti si unde gasesc reglementari, pentru ca as vrea sa le demonstrez contrariul, dar cu argumente. Multumesc
Ps: as vrea sa stiu unde gasesc prevederi legate de aceasta vechime, unde scrie ce si cum e socotit vechime in specialitatea studiilor
Vechimea in specialitatea studiilor se refera la vechime avuta pe studii superioare, intrucat postul care urmeaza a fi ocupat prin concurs este un post ce necesita studii superioare.
adica in cazul meu daca am studii superioare si experienta necesara de 3 ani pe functia de contabil nu se incadreaza in cerintele urmatoare: Condiţii de participare:
- studii superioare de lungă durată în domeniul economic;
- vechime în sistemul financiar-contabil: minim 3 ani;
- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitate de analiză şi sinteză, creativitate, analiză de sistem şi prognoză bugetară, iniţiativă, răspuns prompt în participarea la luarea deciziilor, promptitudine în îndeplinirea sarcinilor, spirit de echipă;
- alte cerinţe:
Sau e gresit anuntul, si e vorba de vechime in specialitatea studiilor, sau mie mi se pare ca ma incadrez. Mentionez ca nu e post de functionar public, ci de personal contractual.
In cazul in care e nevoie de vechime in specialitatea studiilor inteleg ca daca dupa facultatea de contabilitate ma angajez contabil (la privat..nu la stat) eu nu am experienta pe studii superioare pentru ca COR solicita un minim de studii medii si atat?
Nu vreau sa intru intr-o polemica cu dvs ... dar din cele ce ati postat v-ati contrazis deoarece ati spus ca v-au cerut vechime in specialitate , iar din anuntul pentru concurs ati publicat altceva ... daca ni se da informati gresite atunci si raspunsurile vor fi date pe masura.
Din anuntul publicat reiese ca vor vechime in sistemul financiar-contabil: minim 3 ani ... deci nu reiese ca vor vechime in specialitatea studiilor.