Buna ziua. In data de 13.12.2017 am achizitionat doua bilete de avion Suceava - Bologna -Suceava pentru datele 16.09.2018, respectiv 26.09.2018 si, evident, fiind vorba de o vacanta in respectiva perioada, am facut si rezervarile de rigoare pentru cazare. Vineri, 4.05.2018, la solicitarea unei prietene de a-i achizitiona si ei bilete la aceleasi curse aeriene Wizz air, am accesat site-ul si, stupoare, constat ca in data de 16 septembrie nu exista zboruri Suceava - Bologna. Am intrat pe pagina cu rezervarea zborurilor mele, iar de acolo aflu ca zborul a fost anulat pentru acea data. Precizez ca nu am fost notificata de catre wizz air cu privire la aceasta anulare. Pe respectiva pagina mi se ofera 3 solutii: accepatarea unui nou zbor in data de 19 septembrie (deci cu 3 zile dupa zborul cumparat), ramburasarea pretului biletului de la acea data (pret mult mai mic decat preturile actuale, avand in vedere ca am cumparat biletul cu 9 luni in avans) sau rezervarea unui nou bilet pe aceeași rută sau pe o rută comparabilă într-un interval de 14 zile înainte sau 30 de zile după data de plecare programată a zborului inițial. Oricare dintre aceste optiuni imi provoaca daune. Daca accept zborul de pe 19 septembrie, pierd 3 zile de vacanta si rezervarea la hotel pentru acea perioada. Daca accept sa refac rezervarea pentru o data anterioara datei initiale (16 sept), respectiv 12 septembrie (nu exista alte zboruri pe aceasta ruta in perioada 13 - 18 septembrie), trebuie sa suport pretul cazarii pentru inca 4 nopti, cazare care la aceasta data are preturi foarte mari si care, oricum, nu intra in planurile mele de vacanta. Avand in vedere toate aceste aspecte: anularea zborului fara nicio notificare si pierderile financiare pe care le suport in cazul celorlate optiuni, va rog sa ma ajutati in rezolvarea problemei. Trebuie sa mai precizez ca este singura anulare in calendarul de zbor Wizz air de pe aeroportul din Suceava. Mai exact, nu este vorba de o schimbare de frecventa a zborurilor, 16 septembrie este intr-o zi de duminica iar de pe Suceava, Wizz air opereaza in toate zilele de miercuri si duminica (evident, pe traseul Suceava - Bologna), in toate lunile anterioare zborului in discutie, ca si in cele care urmeaza, singurul zbor anulat fiind cel de duminica, 16 septembrie. Si, cu toate acestea, Wizz air nu notifica pasagerii si nu justifica in niciun fel motivul anularii zborului cu 4 luni inainte de termen.
Va multumesc anticipat pentru orice idee si sprijin.
Cel mai recent răspuns:
deyutza12 , utilizator
02:21, 6 August 2018