Ca persoana responsabila cu resursele umane ma ocup de intocmirea contractelor individuale de munca, modificarile ( acte aditionale ) la aceste contracte si incetarile CIM, care au ca temei legal Codul muncii, inregistrez informatiile in Revisal si le transmit la ITM.
De asemeni, eliberez adeverintele care sunt obligatorii la incetare CIM si adeverinte pentru concedii medicale.
In ce ma priveste acestea sunt datele pe care le prelucrez.
In actele aditionale la CIM existente, ce ar trebui sa trec legat de noul regulament?
Va multumesc,
Anda Năstase a scris:
Bună ziua,
Pentru a vi se putea răspunde concret la această întrebare, trebuie să se cunoască și să existe o analiză a datelor cu caracter personal efectiv prelucrate de societate. Numirea unui DPO nu depinde de numărul angajaților în principal - ci de categoriile de date cu caracter personal prelucrate, de temeiul acestei prelucrări etc. În principiu ar trebui să redactați acte adiționale la CIM.
Numai bine.