avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1040 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt obligat la serviciu să fac lucruri pe care ar ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt obligat la serviciu să fac lucruri pe care ar trebui să le facă alte persoane. Cum aș putea să rezolv această situație?

La serviciu lucrez ca sef echipa receptie-marfa alimentara.sefa mea pe langa a recepționa marfa ma pune tot timpu a face alte lucruri curățenie dupa alți oameni care arunca mizeria in curtea receptie si mai zice sa ajutam si alte raioane asta însemnând se fac eu treaba lor si ei o ia din loc.Eu ce drepturi am sa fac tot timpu ce spune sefa si sa fiu marionetă.cand i zic zice ca si asa nu am ce face si sa nu stau dar cand am marfa multa nu iau nici pauza de masa sa termin ca altfel nu sunt bun si nu ma ajuta nimeni zice ca nu sunt oameni.ce pot face sa nu mai fiu sclav.bineinteles nu sa imi dau demisia cum se practica in romania daca nu imi convine.va multumesc
Ultima modificare: Marți, 29 Mai 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: DinuX , utilizator 10:56, 31 Mai 2018
Daca se persista in aceasta atitudine, ar fi bine sa o rogi sa aveti o discutie directa in care sa i spui aceste probleme, dupa care ori isi va modifica solicitarile profesionale fata de tine - incadrandu-se in cele din fisa ta de post- ori te va ruga sa iti cauti alt loc de munca. Daca taraganezi aceasta stare de lucruri tu esti primul/prima, care pierzi.
Salariatul are obligatia de a realiza norma de munca sau, dupa caz, de a indeplini atributiile ce ii revin conform fisei postului.

Atributiile respective sunt mentionate in fisa postului ?