Bună seara., în urma cu o seara am avut o discuție mai aprinsa cu un operator de la o sala de jocuri de noroc.. Acesta fiind foarte recalcitrant și nervos pentru ca l-am deranjat de la telefon mi-"a vorbit pe un ton foarte urat și ma tratat și ai urlat aruncând cu bani și multe altele.. Idea este ca am cerut caietul de reclamații și am făcut reclamație aceasta persoana spunându-mi ca nu mai am ce cauta în sala pentru ca angajații au dreptul de a-și selecta clienții.. Întrebarea mea este :angajații au dreptul de a-și seelecta clienții?., pe ce baza?
Cine este responsabil pentru solutionarea reclamațiilor , ce sfat îmi puteți da ca să nu mă mai facă angajații lor î în toate felurile precizez ca nu am fost în stare de ebrietate.. Pur și simplu un client normal care nu a înghițit când un angajat îsi varsă nervii pe clienți.
Dupa parerea mea selectia presupune discriminarea daca nu are la baza ceva care sa produca probleme în localului respectiv.
În justiție se poate transa problema.
Dupa parerea mea selectia presupune discriminarea daca nu are la baza ceva care sa produca probleme în localului respectiv.
În justiție se poate transa problema.
Este posibil ca angajații acelui local sa ma dea afara dacă mai merg? fără nici o baza ca am făcut ceva rău. Doar pentru ca a zis operatorul ca nu mai am ce cauta acolo?
Client indezirabil
coca_ab
pot sa-mi rezerv dreptul de a nu mai servi un client care este recalcitrant in mod repetat atit cu personalul cit si cu ceilalti clienti,aducind prejudicii ... (vezi toată discuția)