Buna seara,
Va rog sa-mi spuneti carei institutii ma pot adresa (gen Protectia Consumatorului) in afara de firma furnizoare de gaz, pentru a putea lamuri o problema cu o factura de gaz, in valoare de 800 euro, in conditiile in care, max. de consum intr-o luna de iarna este de aprox. 200 euro.
Mutumesc anticipat!
Buna seara,
Sunteti in Italia?
Daca da, din ceea ce stiu gazele se factureaza pentru o perioada de 6 luni pe baza unui consum estimat. Dealtfel pe factura trebuie sa va apara perioada de facturare si daca consumul este estimat sau citit. Din experienta mea, cei de la gaze citesc si regularizeaza consumul o data pe an. Cel putin la Roma asa este.
Tot pe factura va apare ca puteti comunica indexul autocitit.
Buna ziua si multumesc pentru raspuns!
Da, sunt in Italia si frunizorul este LineaPiu, gaz si energie electrica si emite factura la 2(doua) luni. Ideea este ca, in luna septembrie 2017, atunci cand s-a emis factura cu problema, s-a schimbat contoarul si, cel mai probabil, indexul *luat cu pixul* a fost gresit, pentru ca, in medie, intr-o luna de iarna, nu depasim 200 euro. Am vorbit cu ei si tot asteptam o rezolvare care nu mai vine, verbal recunoscand ca e o greseala undeva. Unde pot cere mai departe ajutorul?
Multumesc!
Buna ziua,
Multumesc pentru raspuns.
Exista diferenta intre citrea contoarului schimbat si cel nou. De aici s-a creat o situatie problematica, neputand rezolva cu ei, nimic, din sept.2017.
Zi buna!
Va puteti adresa cu o reclamatie la Autoritatea pentru Energie electrica si gaz. [ link extern ]
Dar mai intai trebuie sa urmati procedera scrisa in aceste articole. [ link extern ] /