De ceva vreme primesc injurii pe pagina de facebook a companiei, imi da recenzii negative pentru a imi strica imaginea, comentarii negative si pe langa asta isi face si conturi aditionale pentru a continua aceasta joaca.
Problema este ca eu pierd enorm din cauza acestui "client", atat alti clienti cat si foarte multi bani. Pun in ghilimele pentru ca nici macar nu a fost clientul nostru, are ceva personal cu mine.
Pe langa asta, a sunat si la telefonul companiei si a jignit in toate modurile posibile.
Legat de telefonul companiei mai bun o intrebare, fiind numar de receptie, nu ar trebui sa fie inregistrate toate apelurile conform legii? Daca nu neaparat, am dreptul sa cer asta? si unde?
Va rog sa ma ajutati in a gasi o cale legala pentru a opri acest tam-tam cu aceasta persoana.
Pe cale amiabila nu se poate, am incercat. Daca as fi gresit cu ceva, mi-as fi asumat, dar are ceva personal.
Injurii, calomnie
ana122
Buna ziua,ce pot face dupa ce am facut o reclamatie la politie pt injurii si calomnie impotriva unei persoane?Daca o dau in judecata ,ce se poate intampla ... (vezi toată discuția)