avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 564 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Am nevoie de ceva act normativ de incadrare studii ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Am nevoie de ceva act normativ de incadrare studii tehnice de lunga durata!

Buna tuturor,

as avea nevoie de acest "Act Normativ de incadrare studii tehnice de lunga durata",cred ca e dat de Tariceanu in 2007. Problema este ca lucrez ca Administrator Retea(personal auxiliar) la o scoala si secretarul nu stie cum sa ma incadreze,ar putea conform incadrarilor din invatamant dar salarul e prea mic pentru un post care necesita studii tehnice superioare(sub 700 ron) si conform acestui ACT Normativ as putea incepe altcumva dar nu stiu ce O.G. nr.???????????????????
Daca se poate va rog sa ma ajutati,multam!
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 19:57, 1 Noiembrie 2009
Sa inteleg ca este o discutie politica ? ;) vad ca ati pus intrebarea in acest topic "discutii politice"....
Mai nimerit era la dreptil muncii sau la Functionari publici.
Ce intelegeti prin studii tehnice de lunga durata? scoala profesionala de 3 ani? scoala de maistri?
De fapt ce studii aveti? Problema este ca nu se gaseste o incadrare conform COR(codulului ocupatiilor din Romania)? nu se intelege foarte clar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Promovare în funcþie elena_87 elena_87 Bună ziua ! Colega mea a promovat cu examen de licentă facultatea de ªtiinţe Juridice şi Administrative. A fost încadrată ca secretar I/A cu studii ... (vezi toată discuția)
Angajare si vechimea in munca anterioara AxinteG AxinteG Buna seara, va rog daca ma poate ajuta cineva cu informatii: vreau sa particip la un concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de secretar școală ... (vezi toată discuția)