avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 469 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Program de odihna al pompierilor din serviciul privat ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Program de odihna al pompierilor din serviciul privat pentru situații de urgenta

Buna ziua! Lucrez ca si pompier la un serviciu privat pentru situații de urgenta,in ture de 24/48...as dori sa stiu daca,conform legii,am dreptul la odihna,in cele 24 de ore de serviciu. Va multumesc anticipat!!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 21:31, 5 Iunie 2018
In cursul orelor de serviciu sunteti la dispozitia firmei si desfasurati activitati legate de fisa postului - instruire personala, pregatire echipamente pentru interventie, interventie in caz de necesitate, control la locurile de munca repartizate, etc.
In timpul orelor de serviciu , nu exista pauza de odihna.
Consultați legislația in vigoare si nu mai dați răspunsuri in necunoștință de cauza! Conform legii 174 din regulamentul de ordine interioară al pompierilor militari,la care suntem încadrați si noi,cei din serviciul privat pentru situații de urgenta(spsu)....avem dreptul la odihna intre 3-6-9 ore...pe durata efectuării unei ture de 24/h

Dar pauza de masa,care e obligatorie...oare nu este tot o pauza de odihna??
Ultima modificare: Marți, 5 Iunie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
@ Interventie moderator

Inainte de a face anumite afirmatii ,va rog sa cititi bine Regulamentul acestui Forum ... Comportamentul jignitor nu se justifică în nicio circumstanță, prin urmare nu este tolerat.
Ultima modificare: Marți, 5 Iunie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
Referitor la mesajul dvs. initial :
1. D.p.d.v. juridic, " Conform legii 174 din regulamentul de ordine interioară al pompierilor militari", ... aceasta nu poate exista . In Regulamente exista capitole,articole, alineate etc..... nu legi.