Buna seara,
Am doua proprietati cu acte doveditoare la care platesc impozit pe imobile si pe terenurile aferente. Locuiesc la un singur imobil putand dovedi acest lucru, inclusiv cu martori, pe la celalalt trecand de doua ori pe an pentru a vedea ce s-a mai "darapanat" pe acolo ( acesta aflandu-se in alta localitate). Am fost la primarie sa platesc impozitul pe teren si pe imobil pentru proprietatea nelocuibila si m-am trezit cu restante, desi stiam ca sunt la zi cu toate. Am solicitat o informare de plata din care reiese ca nu mi-am platit taxa de salubritate de trei ani ( 40 de ron/an ) !!!!! Am solicitat mai multe informatii la ghiseu; "taxa a fost infiintata prin hotarare de consiliu local si s-a aplicat retro pe doi ani..........pe bune ? Pentru ca nu locuiesc acolo si nu produc gunoi am solicitat sa complectez cerere in acest sens, sa nu platesc in doua locuri salubritatea, dar mi s-a raspuns ca nu se aproba. Intrebarea mea este daca se poate face vreun demers in acest sens si cui trebuie sa ma adresez in acest caz. Sunt cu toate taxele la zi, imi platesc impozitele pentru toate bunurile pe care la detin, dar mi se pare aberant sa dau niste bani ca asa vrea primaria. Daca s-a mai intalnit cineva cu asemnea problema, sau daca cineva cunoaste vreo rezolvare in cazul meu, va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Va multumesc anticipat.
Aceeași problema o am și eu cu Primăria comunei unde dețin o casa de vacanța la care mergem ocazional fără a lasă nici un fel de gunoi menajer care sa fie ridicat de operatorul de salubritate.
~ final discuție ~