Buna ziua!
Anul acesta in iulie teoretic ar trebuii sa îmi expire abonamentul (Vodafone).
Anul trecut am fost sunat de un consultant să îmi propună o mărire a netului dar fără sa mi se prelungească abonamentul.
Acum am aflat de la iei că mai am inca un an de plată fără că eu sa semnez vreun contract doar am avut aceea convorbire cu acel consultant in care l-am întrebat de 10 ori că "doresc sa am acea opțiune la net,mi sa mărit și unpic abonamentul"dar nu doresc prelungirea abonamentului.
A spus clar că aceea obțiune nu va afecta abonamentul decât că voi plati un pic mai mult.
Zilele astea am luat legătura cu un consultant sa rezolv problema și mi-a spus clar că: "Abonamentul a fost prelungit cu acordul meu și că nu am ce face trebuie sa plătesc încă un an de zile"
I-am zis sa caute convorbirea aceea pentru că a fost înregistrată și mi-a răspuns că "Nu o mai găsește și că asta este,abonamentul a fost prelungit,trebuie sa platesc!!"
Pot face ceva în legătură cu problema asta?
Sau plătesc încă un an de zile degeaba că așa vrea Vodafone?
Va multunesc!
Ar fii mai bine să mă duc mai intai la reprezentanta la Vodafone și să fac gen o reclamație să nu îmi prelungească abonamentul pentru că există aceea convorbire înregistrată în care eu spun clar că nu vreau prelungirea abonamentului iar daca nu se rezolva sa le spun că mă voi duce la ANPC sa depun reclamație?
Cum ar fi mai bine sa procedez?