avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1075 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Firma de recuperare bani
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Firma de recuperare bani

Buna ziua. Anul trecut prin octombrie am apelat la o firma online pt. a recupera banii de pe biletele unui zbor de avion, care a avut intarziere destul de mare , din probleme tehnice. Nestiind ca aceasta problema poate fi solutionata si prin intermediul protectiei consumatorului, m-am inscris online, le-am dat toate datele reale, am scanat cartea de identitate a mea si a celor 2 pasageri (doar parintii mei au fost pasageri), le-am dat numarul de zbor si ei mi-au promis ca imi voi recupera banii fie pe cale amiabile, fie pe cale juridica. Dar, indiferent de situatie, fie ca se rezolva, fie ca renunt la caz, ei imi vor percepe 25% din suma biletelor la final. Acuma au trecut 6-7 luni si prin martie am fost contactat de protectia consumatorului unde a trebuit sa le dau si lor toate datele, insa in cateva zile am primit banii pe card. Pasagerii (parintii) nici nu stiu de acest caz, iar firma de recuperare nu stie ca am fost contactat de protectia consumatorului si ca am primit banii. De 2-3 luni aceasta firma tot ma intreaba ce s-a intamplat, ca daca nu am primit banii ei vor merge in instanta sa dea in judecata compania aeriana, iar eu am zis ca vreau sa renunt la caz ca a trecut prea mult timp si ca nu mai am rabdare. Intrebarea acuma e: De ce ar trebui sa le dau eu 25% daca nu am semnat nimic cu ei (doar m-am inscris online), nici nu am fost pasager la avion si problema s-a rezolvat direct cu protectia consumatorului (chiar daca au apelat ei) ?! Eu as putea fi dat in judecata daca nu platesc acesti 25%, dar as avea castig de cauza?
Cel mai recent răspuns: shady_jp_jr_boy , utilizator 20:29, 19 Iunie 2018
Ma tem ca sunteti bun de plata, atata timp cat firma in cauza a demarat niste proceduri, deci a alocat resurse umane si poate materiale, pentru rezolvarea cazului dumneavoastra. Intelegerea probabil poate fi probata prin corespondenta dintre parti si ma gandesc ca este si suficienta.
Ultima modificare: Luni, 18 Iunie 2018
viorel55, utilizator
"doar m-am inscris online" in ziua de azi inseamna mai mult decat ca ati baut cu ei adalmasul
Suntem aici cu totii sa punem intrebari si sa aflam niste raspunsuri. Deci in opinia voastra ar trebui sa platesc ca sa nu am alte probleme pe viitor. Multumesc pt. pareri.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi pasageri zbor anulat maranos76 maranos76 Buna ziua! Am 2 săptămâni am avut o serie de probleme cu un zbor care s-a decalat si apoi a fost anulat, si as dori sa ştiu daca pot cere compensaţii de ... (vezi toată discuția)
Bilet de avion anulat de operator ludo ludo Am cumparat, online, un bilet de avion, dus-intors, de la un operator aerian din UE cu datele de dus- intors precizate. Din motive obiective a trebuit sa plec ... (vezi toată discuția)
Bilet de avion anulat Ianko33 Ianko33 Buna , Am și eu o întrebare deoarece mi sa anulat returul pe un bilet de avion tur-retur. Am plecat din Budapesta către Cebu , am zburat cu doua compani ... (vezi toată discuția)