Buna ziua. Anul trecut prin octombrie am apelat la o firma online pt. a recupera banii de pe biletele unui zbor de avion, care a avut intarziere destul de mare , din probleme tehnice. Nestiind ca aceasta problema poate fi solutionata si prin intermediul protectiei consumatorului, m-am inscris online, le-am dat toate datele reale, am scanat cartea de identitate a mea si a celor 2 pasageri (doar parintii mei au fost pasageri), le-am dat numarul de zbor si ei mi-au promis ca imi voi recupera banii fie pe cale amiabile, fie pe cale juridica. Dar, indiferent de situatie, fie ca se rezolva, fie ca renunt la caz, ei imi vor percepe 25% din suma biletelor la final. Acuma au trecut 6-7 luni si prin martie am fost contactat de protectia consumatorului unde a trebuit sa le dau si lor toate datele, insa in cateva zile am primit banii pe card. Pasagerii (parintii) nici nu stiu de acest caz, iar firma de recuperare nu stie ca am fost contactat de protectia consumatorului si ca am primit banii. De 2-3 luni aceasta firma tot ma intreaba ce s-a intamplat, ca daca nu am primit banii ei vor merge in instanta sa dea in judecata compania aeriana, iar eu am zis ca vreau sa renunt la caz ca a trecut prea mult timp si ca nu mai am rabdare. Intrebarea acuma e: De ce ar trebui sa le dau eu 25% daca nu am semnat nimic cu ei (doar m-am inscris online), nici nu am fost pasager la avion si problema s-a rezolvat direct cu protectia consumatorului (chiar daca au apelat ei) ?! Eu as putea fi dat in judecata daca nu platesc acesti 25%, dar as avea castig de cauza?
Ma tem ca sunteti bun de plata, atata timp cat firma in cauza a demarat niste proceduri, deci a alocat resurse umane si poate materiale, pentru rezolvarea cazului dumneavoastra. Intelegerea probabil poate fi probata prin corespondenta dintre parti si ma gandesc ca este si suficienta.
Suntem aici cu totii sa punem intrebari si sa aflam niste raspunsuri. Deci in opinia voastra ar trebui sa platesc ca sa nu am alte probleme pe viitor. Multumesc pt. pareri.