Doresc sa stiu daca exista cumva o lege (si care este aceea ) care reglementeaza dreptul de a primi un exemplar al documentelor pe care le-ai semnat in cadrul unei firme / institutii etc... ; cazul meu fiind cu o Societate de asigurari / o asigurare obligatorie pentru un autoturism, pentru care mi s-a solicitat sa semnez un un mandat de reprezentare pentru gestionarea datelor personale (deoarece eu sunt imputernicit), iar eu am solicitat la randul meu o copie a doc. pe care am semnat si am fost refuzat .
Am acest drept sau nu ?
Am primit raspuns de la ANPC si mi s-a spus ca Petitia a fost redirectionata catre Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti. pentru competenta solutionare / deoarece excede sferei lor de competenta .
Am solicitat aplicarea legii pentru ca am fost conditionat cu inca o asigurare, atunci cand am solicitat sa mi se faca Asigurarea Obligatorie Auto, iar cand am spus ca este ilegal ceea ce fac si am invocat Ordonanta 99/2000, am fost refuzat total, pe motiv stresez, ba mai mult, am atasat si un doc. din luna dec.2017, prin care am aratat ca nu este o "eroare de sistem" , ci o practica veche a firmei respective ;
in doc. mentionat, am scris la data emiterii, cum am fost conditionat cu o alta asigurare asociata, insa atunci mi s-au dat banii inapoi pe asigurarea introdusa abuziv, dupa ce am insistat ca este ilegal si a fost sunata sefa, ba mai mult, am solicitat sa mi se scrie pe doc. respectiv, conform cu originalul si sa semneze, ceea ce s-a si facut .
Urmare celor prezentate mai sus, am ramas in ziua urmatoare fara asigurare si nu am mai putut circula cu masina, situatie care m-a suparat si am ajuns sa reclam abuzul !
Problema mentionata in titlu, a fost doar pentru a ma lamuri asupra unei situatii, asociata problemelor mentionate mai sus / "o gluma....", comparativ cu cate au facut ! :)