Am primit facturi cu TVA , desi sant in insolventa . Ce sa afc ?
Cod Fiscal
ART. 160
Măsuri de simplificare
(1) Furnizorii şi beneficiarii bunurilor/serviciilor prevăzute la alin. (2) au obligaţia să aplice măsurile de simplificare prevăzute de prezentul articol. Condiţia obligatorie pentru aplicarea măsurilor de simplificare este ca atât furnizorul, cât şi beneficiarul să fie înregistraţi în scopuri de TVA, conform art. 153.
Comunicati furnizorilor dvoastra situatia in care sunteti iar ei vor trebui sa refaca fact fara tva. Poate nu au stiu ca sunteti in insolventa, iar daca au fost informati in prealabil comunicatile si obligatia de a factura fara tva pt ca poate nu cunosc prevederile art 160.
Am fost anuntata despre aceasta stare in data de 21.10.2009 , data la care am primit notificare ca ma aflu in insolventa din 08.10.2009 . Am comunicat , asa cum m-ati sfatuit , furnizorilor starea ( pentru stornare si refacere facturi cu mentiunea " taxare inversa ") .A mai ramas un TVA in vama . Ce fac cu el ?
Cred ca mai bine las asa , cel putin dpdv costuri, pareri , etc ....am sa patesc la fel ca si cu Romstal Leasing , atunci cand am spus ca la dauna totala daca i-mi iau TVA -la ratele de dupa dauna - nu mai au de ce sa-mi ia TVA , sau daca totusi au tras din asigurare ratele ( cuprinzand dupa spusele lor RATA+REDEVENTA+DOB,cota parte +TVA ) sa faca bine sa factureze . SI CAND COLO NIMIC!!!! NICI VORBA DE FACTURA , DAR TVA AU LUAT !!!
Deducere tva
daniele
am o intrebare ce necesita un raspuns urgent daca sunteti amabili,am primit o cerere de oferta pentru produsele ce le comercializez iar firma ce doreste oferta ... (vezi toată discuția)