Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe scurt, reprezint o firma de prestare servicii it, mai precis mentenanta si dezvoltare soft. Un client imi solicita dezvoltarea unui soft complex (ERP) pt gestiunea intregii afaceri de la resurse umane pana la activitate si contabilitate.
S-a intamplat o discutie pe marginea softului, s-au trasat niste repere si am inceput.
Am trimis draftul de contract in iulie, urmatoarea zi urmand sa il semnam incasez avansul pt lucrare.
Am ajuns la sediul clientului (ziua semnarii) si pe motiv ca nu exista timp, dar startul trebuie sa fie facut mi se achita avansul conform facturii pregatite de avans pe care este trecut "Dezvoltare soft cf. contract din data (respectiva zi)" anticipand seriozitatea nu am vazut nici o problema si am dat start lucrarii.
Lucrarea s-a intins peste termenele (eram in 15 sept.) stipulate in contractul draft (1 sept.) care trebuia sa fie semnat, depasind si finalul cat si facilitatile care trebuiau sa fie cuprinse de pret, moment in care am solicitat din nou finalizarea procedurilor legale ale colaborarii (semnarea contractului).
Pentru aceasta dezvoltare clientul meu achizitionase si echipamente specifice (server si alte echipamente de retea), pe care in acest interval a rulat si testat aplicatia care noi o dezvoltam, si pentru care zilnic veneau solicitari noi si modificari din partea acestuia solutionate de mine si subcontractorii mei.
La redeschiderea subiectului cu contractul clientul a refuzat sa mai continue dezvoltarea aplicatiei (dupa 2 luni de munca) si doreste sa rezilieze si contractul de mentenanta it care se desfasura si isi vrea si avansul inapoi de pe aplciatia la care se muncise aproximativ 2 luni si nu se semnase contractul pe motiv ca nu a existat timp.
Din punctul meu de vedere clientul dorea sa obtina cat mai multe facilitati ale aplicatiei in aceeasi suma pe care o negociasem initial.
Au trecut 2 luni de la stoparea dezvoltarii aplicatiei si rezilierea contractului de mentenanta, si inca nu i-am returnat avnasul si nu mi se pare normal sa il returnez atat timp cat serviciul a fost prestat, au existat cheltuieli si timp pierdut pt acest client.
Va rog, daca este posibil sa imi dati un sfat cum pot rezolva corect si amiabil aceasta problema
Multumesc anticipat.
Problema a fost rezolvata nefavorabil pt mine. Avansul a fost returnat si facutra a fost stornata. S-a incheiat orice tip de colaborare cu compania respectiva si am decis pe viitor sa fiu mai precaut.
Am inclus in contract clauzele cu avansul.
Multumesc celor care mi-au acordat asistenta.
Topicul se poate inchide ... daca exista aceasta procedura
Sunt intr-o situatie de serviciu prestat si achitat (tot fara contract scris).. Apoi au urmat reclamatiile...OPC a dispus RETURNARE COMISION...acum ma judec..deci grija.