avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... RCS RDS
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

RCS RDS

Am facut un contract cu RCS RDS pentru cablu si internet. Dupa 2 zile a venit un domn care a verificat ceva si m-a anuntat ca nu exista port (sau ceva de genul). Nu a instalat nimic, nu mi-a lasat vreun aparat sau vreun cm de cablu. A zis ca revine dupa cateva zile. Nu a mai revenit nimeni. Dupa 8 zile in care nu s-a intamplat nimic, am mers si am cerut rezilierea contractului. Prima oara mi-a spus doamna plictisita de acolo ca nu e nevoie, tot ce trebuie sa fac este sa refuz cand vin sa instaleze ceva. Am insistat dupa ce am dat telefoane la serviciul clienti(care au spus clar ca e nevoie sa merg la punct de lucru si sa cer rezilierea) si mi-a facut acea cerere de reziliere. Dupa un timp au venit facturi. Am primit telefoane cum ca trebuie sa platesc. Am mers din nou la acea locatie si am explicat tot de la bun inceput. Doamna a pus o stampila pe cererea de reziliere cu promisiunea ca va veni un coleg sa verifice. Nu a venit nimeni. Am sunat la ei de nenumarate ori. "Va veni cineva." In afara de alte facturi, telefoane ca sa platesc si avertismente ca vor veni sa ia aparatura (care evident nu exista), nu a venit nimeni. Ce sa fac?
Cel mai recent răspuns: mihaelllatya , utilizator 09:49, 27 Iunie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
De regula furnizorul cunoaste foarte bine ce zone sunt in retea, este de neinteles cum de au incheiat un contract in conditiile in care nu exista conexiune in zona.
Faceti o sesizare la ANPC si solicitati ca furnizroul sa prezinte procesul verbal de punere in functiune si predare a echipamentelor/aparaturii.
[ link extern ] /
Multumesc mult!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Denuntarea unilaterala a contractului de prestari servicii bikeoholic bikeoholic Am facut un contract cu RCS&RDS pe 21.12.2009 urmand ca pe 15.01.2010 sa mi se instaleze serviciile pentru care am optat in contract, si anume cablu TV, ... (vezi toată discuția)
Executare rds rds adriana1207 adriana1207 Anul trecut am fost acționate în judecată de către RCS RDS pentru un contract de telefonie mobila pentru a cărui număr am cerut portare in alta ... (vezi toată discuția)
Credeți ca merita sa fac reclamație la opc? andy7 andy7 Buna ziua. Sunt client RCS RDS din Octombrie 2017 , la Digi.Mobil . Mi au plăcut foarte mult ofertele și beneficiile lor, și am decis sa ma portez la ei in ... (vezi toată discuția)