Bună seara! Am și eu o nelămurire în vederea calculării la plata întreținerii. De exemplu, pe luna Aprilie noi am dat consumul de apa 6m cubi, iar administratorul ne-a afișat la avizier 12m cubi. Pierderile sunt in total 27, iar împărțite la 12 apartamente ar trebui sa plătim 2m-3 m de apartament. Oare cum a ajuns administratorul la 6 în plus, nu știu. Unde as putea sa fac o sesizare? El nu ne oferă nicio explicație elocventa. În fiecare luna se întâmplă același lucru. Multumesc
Pentru clarificare sume impuse la plata aveti 2 variante
1-In temeiul disp art 10 L nr 230/2007 solicitati oficial presedintelui de asociatie sa va prezinte documentele justificative pentru sumele impuse
2-In temeiul disp art 12 A al c si d HG nr 1588/2007 aveti dreptul sa contestati valoarea cotei de intretinere impusa in lista de intretinere in termende 15 zile de la afisare
Presedintele de asociatie are obligatia sa raspunda la contestatie in termen de 7 zile