avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1069 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Ce salariu voi avea la intoarcerea din CIC? Cel de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Ce salariu voi avea la intoarcerea din CIC? Cel de dinainte de CIC sau actualizat?

Buna ziua,

lucrez ca asistent medical intr-un spital bucurestean.
Sunt in CIC de 4 ani( am nascut 2 copii, unul dupa altul) si trebuie sa revin la spital in curand.
Ce salariu voi avea? Cel de acum 4 ani sau actualizat la zi?
Va multumesc.

PS: daca se poate un text de lege ca sa pot demonstra in caz ca nu mi se va mari salariul
Cel mai recent răspuns: nicopuscasu , utilizator 10:49, 4 Noiembrie 2009
Pentru revenirea la locul de munca este suficienta prezentarea la serviciu resurse umane unde , daca este cazul veti face o notificare scrisa sau o cerere de reluare a activitatii.
Cat priveste salariul, pentru inceput este acelasi ( CIM fiind suspendat) nu a suferit modificari, daca este sub limita legala va fi majorat automat cu data reluarii activitatii, daca este peste limita minima poate sa ramana neschimbat
Stimata Doamna,
multumesc de raspuns.
Inca o intrebare: in cei 4 ani de cand sunt in CIC am terminat UMF BUC si acum am o diploma de asistent medical cu studii superioare.
Pot fi incadrata pe acest post si platita corespunzator?
V-as ruga va rog daca puteti sa-mi dati un link cu baza de calcul pt asistent medical cu studii superioare( am cautat dar nu am gasit).
Va multumesc mult.
Da, daca in statul de functii este aceasta incadrare si exista post.

Faceti o cerere si vedeti ce raspuns primiti.