avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Diagnostic Gresit
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Diagnostic Gresit

Buna ziua .
Ma numesc Adrian , sunt student si am 21 de ani . In urma cu 2 saptamani (25.06.2018) m.am prezentat la urgenta spitalului Judetean Timis in urma apelului telefonic "112" cu dureri usriase in zona abdomenului . Ajuns acolo cu ambulanta cei de la urgente m.au pus sa astept in jur de 2 ore pline de durere si chin . In jur de ora 00:00 am intrat peste ei in lacrimi de durere si in cele in urma mi.au gasit un pat liber si mi.au dat calmant urmat de o proba de sange. Dupa 2 ore pe patul de spital au decis sa ma lase acasa oferindu.mi verdictul"Gastroentrocolita" eu avand pe analize leucocitele 17000 ceea ce insemna infectie uriasa in corp.
A 2 a zi m.am trezit cu dureri aprofundate si dupa multe batai de cap am decis sa merg cu fratele meu la spitalul Municipal Timis. Acolo dupa mult mai multe investigatii am aflat ca leucocitele crescusera la 22000 si mi.au informat ca in 2 ore intru de urgenta in operatie de peritonita acuta.
A 2 a zi dupa operatie doctorul mi.a spus ca am avut noroc si putere caci daca mai intarziam o zi as fi avut parte de consecinte drastice. In cele din urma am avut o peritonita acuta cu infectie uriasa in toata cavitatea abdominala urmata de aproximativ 6 zile de recuperari .
Ce pot face in aceasta situatie . Simt ca am fost batjocorit si ca mi.au fost incalcate drepturile si cineva trebuie sa plateasca pentru incompetenta dovedita.. Detin toate actele de la ambele spitale .
Va multumesc frumos !
Cel mai recent răspuns: numaieoadi , utilizator 20:19, 8 Iulie 2018