avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Respingere dosar de pensii
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Respingere dosar de pensii

Cu toate ca am adeverință cu încadrare în grupa a doua; temei juridic pct. 65, 67 din ordinul 125/1990; nu a fost luata în seama pe motivul ca pe cartea de munca a fost completat cu pct. 53 și 55 din același ordin 125 /1990.
Menționez ca lucrez ca dusisator-polisator în cadrul IOR. SA Bucuresti
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:23, 9 Iulie 2018
Daca pe carentul de munca aveati mentiuni legate de incadrarea in grupa de munca, de ce ati mai depus si adeverinta ?
In mod normal, adeverinta trebuie intocmita cu respectarea anexei 14 din HG nr.257/ 2011 cu modificarile si completarile ulterioare, iar referirea la actul normativ sa fie Ordin MMPS nr. 50/ 1990 completat al 31.08.1994.
Solicitati firmei sa emita o noua adeverinta in conformitate cu cele susmentionate si sa mentioneze separat intr-o notificare anularea precedentelor mentiuni legate de grupa de munca, justificand eroarea.
Ati mai primit raspuns si in acest topic
www.avocatnet.ro/forum/discu...

p.s.
Nu mai deschideti mai multe topicuri legate de aceeasi problema.
Ultima modificare: Luni, 9 Iulie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Respingere dosar pensionare ViorelApalaghiei ViorelApalaghiei Ma numesc Viorel si socrului meu de 62 ani care a cotizat la sistmul de pensii 45 ani si 1 luna. A fost incadrat mecanic auto conform Ord. 50/1991, adresa ... (vezi toată discuția)
Ordinul 125/1990 firstsisif firstsisif Am lucrat in perioada 08/1975 - 12/1990 in grupa II de munca prevazuta in Ordinul 125/1990, dar nu si in ordinul 50/1990. Ordinul 125/1990 se aplica din 1 ... (vezi toată discuția)