"Conform Legii 449/2003 privind garantia produselor, produsele defecte aflate in garantie se trimit la reparat.
Va rugam sa reveniti cu o noua reclamatie care sa indeplineasca conditiile prezentate mai sus. Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati pagina web a ANPC www.anpc.gov.ro – link-ul INFO Reclamatii. "
"Conform Legii 449/2003 produsul poate fi schimbat doar in cazul in care unitatea service constata si va elibereaza un act de constatare in care se mentioneaza ca produsul nu poate fi reparat. "
"Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanta lipsei de conformitate;
c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru inlocuire.
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele."
~ final discuție ~