Buna ziua,
Am decis ca e timpul sa deschid un SRL pentru un magazin care o sa isi desfasoare activitatea doar online.Cu scuzele de rigoare daca nu am incadrat bine subiectul, desi am tot cautat dar n-am gasit un raspuns satisfacator, va intreb:Pentru asta trebuie sa am un contabil angajat? Eu, ca unic asociat si administrator al firmei am studii medii de contabilitate(Liceu Economic absolvit).Intreb pentru ca in mediul online facturile sunt generate automat de catre sistem si atunci ramane doar bilantul contabil care se efectueaza din ce am inteles de catre un contabil cu studii superioare sau un membru CECCAR.
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Va trebui sa colaborati obligatoriu cu un contabil autorizat membru ceccar (pe baza de contract de prestari servicii contabile si factura) doar o data pe an cand va va intocmi si semna bilatul contabil anual. In rest, contabilitatea primara si depunerea declaratiilor trimestriale le puteti face singur daca va pricepeti.
Bilant
lazarsevi2
Va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare:
Sunt contabil autorizat cu studii medii(am studii superioare dar Tehnice) autorizat CECCAR, membru activ.
Am ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.