avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 933 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Portar pt o zi
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Portar pt o zi

Lucrez ca fotograf la o institutie publica: muzeu ( daca e nevoie voi preciza si numele ), de curand au aparaut zvonuri ca toti angajatii vor fi obligati sa faca de serviciu la poarta, da exact vor fi portari pentru o zi . Astazi zvonul s-a confirmat si am vazut la avizier un anunt in care se spune ca se infiinteaza postul de ofiter de serviciu ceva de genul dar nu ca angajatii vor face ceva . Apoi a venit unul dintre colegi cu un tabel sa-l semnam cum suntem repartizati pe zile, eu am refuzat sa-l semnez dar majoritatea au semnat iar maine se va face sedinta cu toti angajatii dar cred ca mai ales pentru cei care nu au semnat ... Mie imi este greu sa fac asta pentru ca lucrez foarte mult pe teren si oricum am mult de lucru, dar pana la urma voi proceda cum este legal. Totusi mie mi se pare ca nu este legal cum se procedeaza, de aceea apelez la cei care au cunostinte in domeniu si pot sa ma ajute cu niste sfaturi sau legislatie in domeniu.
Cel mai recent răspuns: Livik , utilizator 18:34, 5 Noiembrie 2009
1. Aceasta activitate trebuie sa fie prevazuta in Regulamentul intern al unitatii.
2. S-ar putea ca sa nu se justifice angajarea de paznici si atunci se recurge la aceasta masura mai ieftina.
3. Este o masura care se practica atat in institutiile bugetare cat si in cele private.
Nu este prevazut nici in regulamentul intern si nici in fisa postului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Legal sau nu ContSters66930 ContSters66930 Buna ziua! Functia pe care o ocup este de Administrator Retea si se pare ca de astazi as mai fi fost ales sa desfasor si o alta activitate care nu face parte ... (vezi toată discuția)