avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Plata zugravit casa scarilor
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Plata zugravit casa scarilor

Sunt student, am in proprietate un apartament primit ca donatie si mi s-a solicitat sa platesc 150 de lei zugravitul pe casa scarilor.
Apartmanetul este nelocuit de 6 ani.
Nu am sursa de venit. Sunt obligat sa platesc aceste cheltuieli?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: flory_mr , utilizator 09:38, 13 Septembrie 2018
Cheltuielile se fac din fondul de reparatii.Sunteti obligat sa platiti.
Si daca nu am bani?
Celelalte cheltuieli comune, ca inteleg ca nu locuieste nimeni acolo, se platesc? Spre exemplu: partea ce va revine din salariul la femeia de serviciu, cenzorul, presedintele, electricitatea folosita de lift, fondurl de rulment, ect.? Daca nu le platiti pot astepta sa se adune o suma mai maricica, din debite si dobanzi, urmand a va executa, pe cale judecatoreasca...
Ultima modificare: Marți, 7 August 2018
Ionut.ion, utilizator
RM55 a scris:

Si daca nu am bani?

Daca nu aveti bani sa intretineti apartamentul si sa achitati cheltuielile comune trebuie sa gasiti o sursa de venit, de exemplu il puteti inchiria pana va hotarati ce sa faceti cu el, poate va veti muta in el la un moment dat (cand va veti intemeia o familie, de ex.) sau il veti vinde.

Bine, multumesc frumos.

Alte discuții în legătură

Fond reparații Dorești Dorești Bună ziua, Am o problema la fondul de reparații am avut suna de 480 lei din care pentru zugrăvească interioara a blocului trebuia sa extragă doar 300 de ... (vezi toată discuția)
Asociatia de proprietari si fondul de reparatii Bv15xip Bv15xip Poate o asociatie de proprietari sa oblige proprietari de apartamente sa plateasca o anumita suma de bani pentru reparațiile spatiilor comune in afara asa ... (vezi toată discuția)