Buna ziua,
Cum putem proceda in situatia in care am solicitat efectuarea unei rezervari catre mailu-ul oficial al unui hotel din Grecia, am primit raspuns ni s-au trimis toate informatile, formular de completat pentru rezervarea vacantei dorite, am efectuat plata catre contul mentionat, am primit un voucher, dar dupa ce ne-a fost confirmata intrarea banilor nu ni s-a mai raspuns la mail, nici telefonic. Noi am trimis prima solicitare catre mail-ul din site, iar raspunsul a venit de pe alt mail dar cu acelasi domeniu (denumirea hotelului).
Ulterior am contactat hotelul pe numarul de telefon de pe site si ni s-a spus ca nu figuram cu nici o rezervare si ca pe mail-ul lor de rezervari nu apare nici o conversatie in acest sens, spunand ca e posibil ca mail-ul lor sa fi fost spart de un haker si noi am discutat cu o persoana necunoscuta si ca le pare rau pentru aceasta situatie.
Noi ne vom adresa politiei, dar legal cei de la hotel nu au nici o responsabilitate? Noi am accesat mail-ul de pe site-ul lor.
Se poate face ceva?
Ce responsabilitate ar putea sa aibe hotelul in cazul in care varianta este adevarata si a fost creat un site identic de un hacker.Era mai bine daca apelati la o agentie sau site -urile celebre de rezervari.Nu sunt specializat in drept penal dar nu prea vad sanse de solutionare a problemei dvs din pacate .