Buna ziua. Azi am facut o rezervare pe Booking .com si nu am fost atenta ca scria nerambursabil. Am dat datele unui card de credit pe care nu era o suma mare. In urmatorul minut m-am razgandit si am dat anulare rezervare,. Surpriza ptr mine. Scria ca am de plata suma de 3750 lei. In e mailul de confirmare a rezervarii mi-au spus sa introduc alt card ca nu pot procesa datele de pe el. Am luat legatura cu cei de la Booking. com si cu hotelul explicandu-le ce s-a intamplat. Nu am primit inca nici un raspuns. Intrebarea este: pot fii obligata sa platesc suma respectiva? Pot fii obligata sa platesc un serviciu daca nici un minut nu am beneficiat de serviciile hotelului respectiv? Ce este de facut?Multumesc anticipat ptr. raspunsuri !
Din moment ce ati acceptat sunteti bun de plată dar daca nu au cum sa ia banii trebuie sa va dea in judecata.
Cand acceptați un contract sa o faceti cu atentie.
Imi asum neatentia ! Dar ma gandesc ca orice contract poate fi denuntat intr-o perioada de timp rezonabila - macar 24 ore......Asta nu stiu eu.. Nu i-am incurcat decat 1 minut...Consumatorii sunt intr-un fel protejati prin legislatie?