Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua. Azi am facut o rezervare pe Booking .com si nu am fost atenta ca scria nerambursabil. Am dat datele unui card de credit pe care nu era o suma mare. In urmatorul minut m-am razgandit si am dat anulare rezervare,. Surpriza ptr mine. Scria ca am de plata suma de 3750 lei. In e mailul de confirmare a rezervarii mi-au spus sa introduc alt card ca nu pot procesa datele de pe el. Am luat legatura cu cei de la Booking. com si cu hotelul explicandu-le ce s-a intamplat. Nu am primit inca nici un raspuns. Intrebarea este: pot fii obligata sa platesc suma respectiva? Pot fii obligata sa platesc un serviciu daca nici un minut nu am beneficiat de serviciile hotelului respectiv? Ce este de facut?Multumesc anticipat ptr. raspunsuri !
dinosaurusttt
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
A patit-o fratele meu.
A facut rezervare si a si platit-o de pe un card de debit. Era tot asa si nerambursabila problema era ca a gresit data. Cei de la hotel nu au vrut sa dea banii. Cei de la banca nu au vrut sa dea banii. In tarile civilizate daca suni la banca si ii spui sa blocheze o suma de bani, o fac pe loc, in Romania nu exista notiunea asta. S-a lasat cu reclamatie la ANPC, banca a fost amendata, banca s-a revansat cu 0 comisioane de administrare/retrageri/etc.. timp de 2 ani iar site-ul s-a revansat cu un voucher in valoare de suma rezervarii facute( sa o foloseasca la alt hotel pe acelasi site). In acelasi timp avocatul a spus ca "Doar daca dati in judecata"...haha, cu o gura mare ca a lui fratemiu se rezolva mai ceva ca judecata.