Buna seara! Am facut o rezervare prin Booking, unde era precizat ca o pot anula gratuit 24 de ore de la anulare. A doua zi, de dimineata, dupa 20 de ore am incercat sa anulez, insa, surpriza, era scris faptul a anularea este nerambursabila si trebuie sa platesc intreaga perioada a sejurului, 425 de lei. Incerc sa iau legatura cu Booking, sun si hotelul, explic situatia, iar proprietarul a fost de acord in principiu cu anularea. doar ca mi-a zis ca n-a primit cererea de la Booking pe care o facusem in acest sens si nu ma poate ajuta. Ulterior primesc e-mail de la Booking in care mi se specifica ca hotelul n-a fost de acord cu anularea, desi dupa am sunat iarasi proprietarul care mi-a zis din nou ca n-a primit nimic. In cele din urma anulez rezervarea si retrag toti banii din cont. Intrebarea mea este, luna viitoare, cand primesc banii pe card, pot fi retrasi de Booking? Precizez ca plata trebuia facuta prin transfer bancar si nu mi-a fost blocata nicio suma si nici nu am fost notificata dupa anulare ca as avea fonduri insuficiente. Multumesc!
Varianta pt a evita orice problema sa va schimbați cardul ,întrebați la banca daca e suficient sau închideți contul și deschideți altul cu tot cu cardul aferent.