Bună ziua
Va rog daca mă puteți ajuta in privința acesta:
Am fost angajat militar pe o perioadă de 15 ani având card de saliuriu și o extindere pe card . In anul 2015 am fost personal la bancă să închid extinderea de card am făcut toate demersurile ce mi-au fost cerut inclusiv lăsare banilor in cont pt închidere și am mai cerut intrarea alocației copilului meu pe card , in 2016 am anunțat banca că nu mai sunt salariat și dacă pot lăsa contul și cardul pentru alocația copilului . Am primit răspuns pozitiv. Astăzi am fost la banca s ridic noul card deoarece cel vechi expirase și am fost anunțat că trebuie sa depun niste bani deoarece suma intrată pe card nu este necesara pentru acoperirea extinderii . Am întrebat de care extindere e vorba , deoarece acesta e contul de alocație a copilului meu și tot ce am avut eu cu banca am închis de foarte mult timp. Nu a vrut sa mai verific nimic mai plimbat din birou in birou fara nici o explicație și mai dat și afară. Ce as putea face sa am acces la informațiile care mi se cuvin și cine se face răspunzător pentru toate acestea.
Va rog ajutați-mă sau îndrumați mă
Mulțumesc .
Contul curent este unul SINGUR.
Nu există cont de pensie, cont curent, cont de alocaţie, etc.
Este unul şi acelaşi.
Poate nu ai înţeles bine.
Ei nu ţi-au închis contul NICIODATĂ. Dacă ţi-l închideau, nu mai primeai nicio alocaţie.
Ţi-au anulat doar un card care era conectat la acelaşi cont.
Pe un cont curent se pot elibera mai multe carduri de debit.
Nu există "cont de alocaţie a copilului".
Tu eşti răspunzător. Ai obligaţia să faci eforturi minime să înţelegi cum funcţionează un cont la bancă.