Buna ziua. Am si eu o problemă cu Telekomul. Data exactă nu ştiu, dar s-a întâmplat în luna mai 2018. Noi eram plecat din ţară, şi în străinătate ne-am trezit cu o factură mai mare, decât plăteam, adică în loc de 38de lei, 53lei. Am primit prin poşta contractul, în care scrie că dacă nu refuz contractul in termen de 14 zile, rămâne valabil. Dar eu plecat din Romania, nu aveam cum să citesc. Am plătit, după care am sunat la relaţii cu clienţii, am întrebat cum îşi permit prelungirea contractului şi majorarea facturii fără acordul titularului. Am pus sesizare, ne-au zis că ne sună înapoi, nu ne-a sunat nimeni. Am sunat si după aia de mai multe ori, dar tot nimic.Ne-au spus că ne-au sunat pe numărul fix, şi noi am acceptat contractul. Dar cum să raspundem pe telefon, când nici nu eram acasă, şi culmea telefonul fix e în dulap. Ne spun tot felul de prostii, dar nu reuşesc să nimerească. Nu ne pun înapoi factura veche, şi acuma am un contract care expiră în 2020. Pe care nu am vrut eu. Acuma vreau rezilierea contractului, întrebarea mea este, cum aş putea să reziliez un astfel de contract să nu primesc taxă de reziliere???