Am făcut o comandă de cărți pe site-ul NEMIRA,și am achitat online costul.Se pare că din greșala mea,am bifat " ebook" in loc de paperback. Am sesizat neconcordanța,după ce am citit mail-ul Nemira.Nu am ce face cu formatul digital,dar operatorul Nemira îmi spune că nu se pot returna.Nu le-am accesat și nici nu am intenția.Se găsesc pe "contul" pe care îl am la Nemira.Există vreo posibilitate să înlocuiesc aceste produse cu altele pe hârtie ?
Din pacate pentru Dvs., un astfel de produs nu poate fi returnat, aspect ce reiese in mod clar din dispozitiile art. 16 al O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, in sensul ca sunt exceptate, printre altele, de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele: furnizarea de inregistrari video sau audio sigilate sau programe informatice (software) sigilate care au fost desigilate dupa livrare; furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii; furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul de retragere (cazul Dvs.)