avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bani mai mulți extrași din cont de antrenorul de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bani mai mulți extrași din cont de antrenorul de fitness

Am avut un abonament facut la Daniel Taman in mediul online, era vorba de un program de fitness+exercitii pe timp de 4 luni,a spus ca nu e nici-o problema ca pot plati in 2 rate,si era vorba de suma de 700 euro,i-am platit la inceput 100 euro pentru pastrarea locului,si dupa i-am platit 300 de euro pentru prima rata.Totul a fost bine si frumos doar ca mi-au intervenit niste probleme in viata mea ..Si meniurile lui si exercitiile nu erau intocmai cum ma asteptam.Astfel am ajuns sa ii spun de problemele mele,mentionandu-i ca vreau sa ma opresc ,si il intrebasem frumos si de o rambursare,la care el mi-a raspuns ca nu e in politica lui si ca nu are ce face.Si ii spusesm ca vreau sa ma opresc din acest abonament pentru ca am niste probleme ..Si el a inceput sa nu mai raspunda,sa mearga in vacante ,sa posteze zilnic pe toate retele de socializare,am insistat,i-am scris de nenumarate ori ce probleme am si ca as vrea sa ma opresc si daca se poate o rambursare dar nu totala,100 euro sa si tina el pentru deranj(mentionez ca din 2 luni platite am facut doar 1 saptamana,nici aia n-a fost completa)si 300 sa ii returneze.De atunci nu mi-a mai raspuns la mesaje,au trecut 3 saptamani deja si tot nici-un raspuns,si chiar acum mi s-au tras inca 400 euro din cont automat,nu stiu cum,am verificat de nenumarate ori daca am abonamente active si nu am gasit nimic despre chestia asta,eu trebuia sa platesc doar 700 si el mi-a tras 800,ceea ce nici nu mi se pare corect,nici nu mai voiam sa platesc restul de 300 .Voiam sa va intreb,daca ma poate ajuta cineva,daca stie ce as putea face.
Ultima modificare: Vineri, 26 Ianuarie 2024
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: tamandaniel123 , utilizator 23:00, 20 Ianuarie 2024
daca va vreti banii inapoi, acest lucru este posibil (in lipsa acordului persoanei) doar in instanta.
va puteti plange la Protectia Consumatorului, dar cu conditia ca trainerul sa aiba firma si sediu. acest lucru ii va bloca/ incurca activitatea, insa nu-l poate obliga sa va inapoieze banii pe care ii pretindeti.
pentru moment ar fi intelept sa solicitati banca sa blocheze tragerile viitoare, iar daca acest lucru nu e posibil (fiindca uneori autorizam trageri automate din card, si banca nu poate interveni), sa va schimbati cardul. asta preventiv
Ultima modificare: Luni, 14 August 2023
adriandimitriu, utilizator
Va multumesc frumos,am sesizat bancii aceastra problema,si acum o sa vad ce o sa se intample in continuare,e o posibilitate sa poata recupera banii ei ,dar asta nu stiu inca 100%,o sa vad pe parcurs,multumesc ca mi-ati raspuns
DaniGherghel a scris:

Am avut un abonament facut la cineva in mediul online,o persoana pe numele Daniel Taman,si era vorba de un program de fitness+exercitii pe timp de 4 luni,a spus ca nu e nici-o problema ca pot plati in 2 rate,si era vorba de suma de 700 euro,i-am platit la inceput 100 euro pentru pastrarea locului,si dupa i-am platit 300 de euro pentru prima rata.Totul a fost bine si frumos doar ca mi-au intervenit niste probleme in viata mea ..Si meniurile lui si exercitiile nu erau intocmai cum ma asteptam.Astfel am ajuns sa ii spun de problemele mele,mentionandu-i ca vreau sa ma opresc ,si il intrebasem frumos si de o rambursare,la care el mi-a raspuns ca nu e in politica lui si ca nu are ce face.Si ii spusesm ca vreau sa ma opresc din acest abonament pentru ca am niste probleme ..Si el a inceput sa nu mai raspunda,sa mearga in vacante ,sa posteze zilnic pe toate retele de socializare,am insistat,i-am scris de nenumarate ori ce probleme am si ca as vrea sa ma opresc si daca se poate o rambursare dar nu totala,100 euro sa si tina el pentru deranj(mentionez ca din 2 luni platite am facut doar 1 saptamana,nici aia n-a fost completa)si 300 sa ii returneze.De atunci nu mi-a mai raspuns la mesaje,au trecut 3 saptamani deja si tot nici-un raspuns,si chiar acum mi s-au tras inca 400 euro din cont automat,nu stiu cum,am verificat de nenumarate ori daca am abonamente active si nu am gasit nimic despre chestia asta,eu trebuia sa platesc doar 700 si el mi-a tras 800,ceea ce nici nu mi se pare corect,nici nu mai voiam sa platesc restul de 300 .Voiam sa va intreb,daca ma poate ajuta cineva,daca stie ce as putea face.


In regula, sa facem putina claritate in legatura cu acest subiect !

Daniel Gherghel a achizitionat programul meu de fitness in data de 7.07.2023 la care a lasat un depozit de 100 euro pentru inceperea programului in 2 rate !

In momentul achizitionarii programului acesta a acceptat termenii si conditiile in care se explica clar faptul ca produsele digitale in format electronic nu au drept de retur fiind si foarte logic acest aspect deoarece nu este vorba despre un produs fizic care poate fi returat.

Aici este vorba despre informatii acumulate in ani de studiu la care clientul a avut acces si la toata platforma de suport si consider ca nu este firesc ca o persoana care si-a asumat plata unui program de coaching sa beneficieze de informatii fara sa plateasca dupa cum s-a stabilit inca de la inceput !


Las aici legea in care se explica clar acest lucru

( "Cazurile în care Consumatorul nu beneficiază de posibilitatea de returnare a produselor, respectiv de un drept de retragere sunt prezentate în art. 16 din OUG nr. 34/2014. Prezentăm o parte dintre cele mai des întâlnite astfel de cazuri, acestea privind:

contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

Astfel, conform dispoziției legale, Consumatorul ar putea să solicite retragerea din contract chiar și în cazul în care serviciile i-au fost prestate în mod complet, dacă executarea acestora nu a început cu acordul prealabil expres al său și dacă nu a confirmat faptul că înțelege că urmează să își piardă dreptul de retragere.

furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de Consumator sau personalizate în mod clar;

furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;

furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;

prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau serviciile privind activitățile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere. " )

Pe perioada colaborarii clientul a primit tot suportul legat de nutritie si de antrenament despre care s-a discutat (daca este posibil o sa trimit si conversatii care atesta acest lucru ) in care s-a discutat si despre luarea la cunostina a regulamentului si pe langa asta clientul a fost intrebat despre cum este partea de meniuri propuse iar acesta a confirmat ca totul este in regula (atasez conversatii si despre acest subiect).

Pe langa termenii si conditiile acceptate pe site, clientul a primit si un regulament scris (pe care Daniel din conversatii confirma ca l-a luat la cunostinta ) in care se specifica clar metoda de plata si ca banii vor fi retarsi in mod automat la 30 zile dupa cum s-a stabilit inca de la inceput !

Ca sa concluzionez, consider ca nu este etic fata de prestator sa se achizitoneze un produs digital, clientul sa beneficieze de el in totalitate iar dupa sa nu se mai achite produsul !


Ultima modificare: Vineri, 26 Ianuarie 2024
Manuela Rășină, administrator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produse digitale cristian_edmond cristian_edmond Am făcut o comandă de cărți pe site-ul NEMIRA,și am achitat online costul.Se pare că din greșala mea,am bifat \" ebook\" in loc de paperback. Am sesizat ... (vezi toată discuția)
Returnare produse achizitionate online MonicaA MonicaA Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu un raspuns in urmatoarea situatie: Am achitionat online o tigara electronica hibrid(este un dispozitiv electronic care ... (vezi toată discuția)
Returnare produse digitale Borsec Borsec Buna ziua. Vreau sa va intreb daca produsele digitale pot fi returnate. Stiu ca exista o lege prin care consumatorul este protejat atunci cand cumpara un ... (vezi toată discuția)