Eu, in prezent, sunt student la Drept si m-ar interesa sa stiu daca dupa ce am luat examenul de intrare in barou trebuie sa dai bani celui care te invata meseria de avocat sau el are obligatia sa te invete fara sa-ti perceapa o taxa pentru efortul depus pentru a deprinde aceasta meserie? multumesc anticipat
Nici un avocat nu poate sa fie obligat sa invete pe un avocat stagiar....si nici un avocat stagiar nu poate sa fie obligat sa dea bani.....
Sper ca ati inteles raspunsul.....;)
nu trebuie, dar ar fi frumos...:confused: de ce crezi ca cineva e obligat sa te invete meserie si pe tine sa nu te coste nimic? da regula meseria se fura, nu se invata, dar in cazul nostru "furtul" se plateste...:thumbup:
Normal ar fi sa fie platiti binisor (adica peste 1000 lei) avocatii stagiari, deoarece cu ei isi fac treaba avocatii maestrii, pe ei ii alearga de la 8 dimineata prin instante si arhive pana la 8 seara la birou, datorita lor isi pot lua mai multe cazuri si pot incasa mai multe onorarii. Noi stagiarii nu mai avem viata personala, suntem doar bieti stagiari, un fel de slugi si de invatat ... invatam atat cat au chef maestrii sa ne invete.
Cred ca raspunsurile de mai sus te descurajeaza in mod nejustificat. Ar fi bine sa incepi sa faci practica din facultate, sa gasesti un loc unde sa iti placa sa lucrezi si dupa admitere sa ramai acolo.
Eu nu am cunoscut niciun stagiar care sa nu fie platit. Ba chiar dinainte sa termine facultatea ;). Niciodata sa nu te lasi descurajat, exista foarte multi stagiari si cu viata personala si cu venit ok, si multumiti de ceea ce au realizat. Iti spun din experienta.