Buna seara,
Asociația de proprietari a chemat la mine in apartament 2 instalatori sa constate ceva scurgeri de apa, au constatat ca siliconul de la vana e problema si au plecat. Administratorul a spus ca nu trebuie sa achit vizita lor, însă azi m-am trezit cu factura de la întreținere si la diverse mi-a pus 300 lei, l-am sunat si a spus ca 300 a costat vizita lor si ca eu trebuie sa o plătesc. Am sunat la compania de instalații si au zis ca o vizita la client pt constatare costa in jur de 60 lei. Ce fac eu in situația asta? Ma puteti ajuta? Unde pot sa fac o plângere sau un denunț?
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Prima data trebuie sa contestati de urgenta, la sediul asociatiei, acesta suma. Solicitati baza legala - factura, referat,etc.
Discutati cu presedintele as. prop., nu cu administratorul.
Invatati-va minte sa contestati in scris ceea ce dvs. vi se pare dubios in repartizarea oricarei cheltuieli pe lista de plata.
Incercati sa mai lecturati legislatia specifica as. prop., drepturi si obligatiile proprietarilor, dar si a conducerii as. prop.
Succes!
Beci insalubru
eu1982
Buna ziua!
Sunt locatara intr-un bloc cu patru scari,iar in scara mea sunt ; 15 apartamente din care 6 locuite.Avem asociatie de propietari si am cerut ... (vezi toată discuția)