Buna ziua,
Am participat la o procedura de achizitie publica in calitate de ofertant pentru servicii de proiectare si supervizare. Procedura s-a desfasurat inainte de intrarea in vigoare a OUG 45/2018. Autoritatea ne-a respins oferta deoarece -principalul motiv- ac considera ca s-a depus garantia de participare dupa termenul limita invocand faptul ca s-a platit cu op iar banii lor le-au intrat in cont dupa data limita. Am urmat procedura de notificare prealabila , la care nu am primit raspuns, ulterior am contestat la CNSC , decizia lor fiindu-ne favorabila in sensul ca trebuiau sa reanalizeze oferta noastra si sa continue procedura . Neconvenindu-le solutia CNSC ului au atacat-o la Curtea de Apel , unde ni s-a dat si dreptate, insa Ac nu respectat decizia nici in ziua de azi, vorbim de o procedura din 2017. Ba mai mult au reluat procedura de atribuire motivand ca au fost prea multe erori in documentatia de atribuire.
Intrebarea este cum trebuie procedat pentru ai face sa respecte hotararile CNSC ului si a Curtii de apel si daca au dreptate sa organizeze o noua procedura de atribuire.
O zi buna !
Au reluat-o in ce sens? au dispus anularea procedurii si au initiat o procedura noua sau au procedat la evaluarea tuturor ofertelor in cadrul procedurii initiale?
Din cate inteleg ar fi vorba de o anulare a procedurii, Anularea unei proceduri se poate dispune pentru motive limitativ prevazute de lege. Totodata, anularea procedurii poate fi contestata daca acesta a fost dispusa in afara cadrului legal.