avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 588 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Transfer contractual.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Transfer contractual.

Buna ziua.
Sunt Asistent medical si doresc sa plec cu transfer la alt angajator,tot in sistemul de Stat,
La actualul loc de munca lucrez de 3 saptamani,aceasta functie am ocupat-o prin concurs,
Transferul se face de la Policlinica la Spital,ambele sunt in sistemul de Stat,eu fiind contractual(Managerul unde doresc transferul este de acord).
Dupa cat timp,de la angajare pot pleca prin transfer?
Si daca sunt conditii?
Ce pasi sunt de urmat?

Va multumesc.mult.
Toate cele bune.
Ultima modificare: Vineri, 14 Septembrie 2018
DINU MATILDA, utilizator
Cel mai recent răspuns: DINU MATILDA , utilizator 04:06, 15 Septembrie 2018
Transferul opereaza de la data mentionata in cererea de transfer si aprobata de catre cele doua institutii.
Buna ziua.
VA MULTUMESC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Transfer personal contractual Eu1977 Eu1977 Un angajat al unei institutii publice pe un post contractual se poate transfera la o alta institutie publica pe un post contractual echivalent? (vezi toată discuția)
Buna ziua! sunt medic angajat cu contract pe perioada nedeterminata ... Majin Majin Buna ziua! Sunt medic angajat cu contract pe perioada nedeterminata intr-un spital de stat si doresc efectuarea transferului intr-alt spital. Care ar fi ... (vezi toată discuția)