avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 746 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Sunt medic angajat cu contract pe perioada ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Sunt medic angajat cu contract pe perioada nedeterminata ...

Buna ziua!
Sunt medic angajat cu contract pe perioada nedeterminata intr-un spital de stat si doresc efectuarea transferului intr-alt spital.
Care ar fi demersurile legale pentru infaptuirea acestui transfer?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 22:10, 22 Iunie 2022
Doriti transfer la cerere sau in interesul serviciului?
Transfer la cerere.

Cornel Vasile a scris:

Doriti transfer la cerere sau in interesul serviciului?

Transferul la cererea persoanei opereaza în urma aprobării cererii de transfer de către conducătorul autorității sau instituției publice la care se solicită transferul și de la care se transferă.
Deci am nevoie de aprobarea managerului, nu a sefului de sectie?

Cornel Vasile a scris:

Transferul la cererea persoanei opereaza în urma aprobării cererii de transfer de către conducătorul autorității sau instituției publice la care se solicită transferul și de la care se transferă.

Transferul se aproba de catre conducerea spitalului.

Alte discuții în legătură

Buna ziua! sunt medic si lucrez intr-un spital in care activitatea ... Majin Majin Buna ziua! Sunt medic si lucrez intr-un spital in care activitatea sectiei in care sunt incadrat a fost suspendata pe perioada nedeterminata. In acest caz imi ... (vezi toată discuția)
Buna ziua , as avea și eu nevoi de un sfat va rog . eu sunt ... Aakrmongas Aakrmongas Buna ziua , as avea și eu nevoi de un sfat va rog . Eu sunt in creștere copil cu handicap și îmi expira certificatul in luna August 6 2021 eu lucrez ... (vezi toată discuția)